اینترنتموبایل

آموزش دانلود اطلاعات اکانت در اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

دانلود اطلاعات اکانت در اینستاگرام

آموزش دانلود اطلاعات اکانت اینستاگرام

تا به حال پیش آمده که بخواهید اطلاعات اکانت تان در اینستاگرام را به طور یک جا دانلود کنید؟ به طور مثال ممکن است فردی بخواهد اینستاگرام را ترک کرده و به شبکه ی اجتماعی دیگری ملحق شوید و تمام اطلاعات خود نظیر عکس ها و ویدئو ها را به شبکه اجتماعی دیگری منتقل کند، در این صورت آسان ترین راه برای این کار دانلود اطلاعات حساب کاربری شما به طور یکجا می باشد. در این مبحث چگونگی دانلود اطلاعات اکانت اینستاگرام را شما آموزش خواهیم داد.

شما می توانیدآخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای آشنایی با چگونگی استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام در آیفون، مبحث آموزش استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام در آیفون را مطالعه نمایید.

 

مراحل دانلود اطلاعات اکانت اینستاگرام

۱. ابتدا مرورگر خود را باز کرده و به وبسایت رسمی اینستاگرام مراجعه کنید.

۲. بر روی آیکون آدمک کلیک کرده و وارد پروفایل خود شوید.

۳. از کنار دکمه ی Edit Profile بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید.

دانلود اطلاعات اکانت در اینستاگرام

۴. از منوی باز شده بر روی گزینه ی Privacy and Security کلیک کنید.

دانلود اطلاعات اکانت در اینستاگرام

۵. در صفحه ی باز شده به پایین اسکرول کنید تا به گزینه ی Data Download برسید. از زیر این گزینه بر روی آپشن آبی رنگ Request Download کلیک کنید.

دانلود اطلاعات اکانت در اینستاگرام

۶. سپس آدرس ایمیل خود را وارد کنید و بر روی دکمه ی Next کلیک کنید.

دانلود اطلاعات اکانت در اینستاگرام

۷. در کادر بعدی گذرواژه ی اینستاگرام تان را وارد کنید و در نهایت بر روی دکمه ی Request Download کلیک کنید تا درخواست دانلود اطلاعات اکانت صادر شود.

دانلود اطلاعات اکانت در اینستاگرام

۸. پس از صدور درخواست اینستاگرام شروع به جمع آوری و آماده سازی تمام اطلاعات اکانت شما می کند و سپس این اطلاعات را در غالب لینکی به آدرس ایمیلی که وارد کرده اید ارسال می کند. این فرآید ممکن است بسته به حجم طلاعات شما تا ۴۸ ساعت به طول بی انجامد پس انتظار نداشته باشید که به محض صدور درخواست این اطلاعات را برای دانلود دریافت کنید!

۹. پس از دریافت ایمیل، ایمیل ارسال شده از طرف اینستاگرام را باز کرده و بر روی دکمه ی آبی رنگ Download Data کلیک کنید.

دانلود اطلاعات اکانت در اینستاگرام

۱۰. سپس نام کاربری و گذرواژه ی اکانت اینستاگرام خود را وارد کرده و لاگین شوید. در نهایت بر روی گزینه ی Download Data بزنید تا اطلاعات تان در غالب یک فایل زیپ دانلود می شود.

به این ترتیب اینستاگرام به هر کاربری این امکان را می دهد تا تمام اطلاعاتی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است نظیر عکس ها، ویدئو ها، استوری ها و … را دریافت و ذخیره سازی کند. امیداریم که از اموزش امروز ما لذت برده باشید!

 

منبع