اینترنتموبایل

آموزش حل مشکل استوری نشدن پست در اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۱۵ دیدگاه ارسال شده است

حل مشکل استوری نشدن پست در اینستاگرام

آموزش ۱۰ روش حل مشکل استوری نشدن پست در اینستاگرام

اینستاگرام ویژگی های مختلفی دارد که یکی از آن ها، اشتراک گذاری پست ها در استوری می باشد. با این حال برخی از کاربران نمی توانند از این ویژگی استفاده کنند. امروز در انزل وب راه های حل مشکل استوری نشدن پست در اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد. استوری کردن پست ها کاربرد زیادی دارد و می تواند برای پست های خودتان جهت افزایش بازدید و.. و یا پست های سایر افراد برای به اشتراک گذاری انجام پذیرد. در این مبحث به حل مشکل استوری نشدن پست در اینستاگرام را بررسی می کنیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای آشنایی با چگونگی حذف گروهی کامنت و کنترل منشن در اینستاگرام، مبحث آموزش پین کردن و حذف گروهی کامنت و کنترل منشن در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

روش استوری کردن پست (اشتراک گذاری پست در استوری اینستاگرام)

اما شیر کردن پست در استوری چگونه انجام می شود؟ مراحل را یکبار مرور می کنیم.

ابتدا به روی پست اینستاگرامی که مایل به اشتراک گذاری آن هستید، بروید.

روی آیکن اشتراک گذاری ضربه بزنید.

در منویی که باز می شود، گزینه Add Post to Your Story را انتخاب کنید.

حل مشکل استوری نشدن پست در اینستاگرام

سپس می توانید پس از ویرایش و افزودن متن و.. آن را به شکل معمولی استوری کنید.

 

رفع مشکل استوری نشدن پست در اینستاگرام

سه دلیل اصلی برای شیر نشدن پست در استوری وجود دارد.

نوع اکانت: دکمه Add Post to Story فقط برای حساب های عمومی وجود دارد و اگر می خواهید پستی را از یک حساب خصوصی (Private) به اشتراک بگذارید، این گزینه برای شما غیر فعال می شود. برای بررسی این موضوع می توان پست افراد مشهور که صفحه عمومی دارند را برای تست استوری کنید.همچنین اگر می خواهید بررسی کنید که حساب فرد خصوصی است یا نه، کافیست تا در مرورگر خود وارد سایت اینستاگرام شده و آیدی شخص را جستجو کنید (بدون وارد شدن به حساب خود به صورت ناشناس). در صورتی که صفحه ای مشابه زیر با پیام This Account is Private را دیدید، یعنی اکانت شخص خصوصی است.

حل مشکل استوری نشدن پست در اینستاگرام

عدم اجازه برای برای اشتراک گذاری: اگر اکانت عمومی است، موضوع دیگری که می تواند باعث عدم استوری کردن پست شود لغو مجوز است. یعنی شخص در تنظیمات اینستاگرام، اجازه به اشتراک گذاری پست هایش در استوری را نداده باشد. در ادامه روش فعال و غیر فعال این مجوز را آموزش خواهیم داد.

مشکل خود اینستاگرام: اینستاگرام معمولا ویژگی ها را در فاز های مختلف نمایش می دهد و ممکن است همه افراد به طور هم زمان نتوانند از ویژگی خاصی استفاده کنند.

 

چرا نمیتونم پست رو استوری کنم؟ ریستارت گوشی برای رفع آن

ساده ترین کار، ریستارت گوشی است. گوشی خود را خاموش کرده و حداقل ۲۰ ثانیه صبر کنید. مجدد گوشی را روشن کرده و مشکل را تست کنید.

 

چگونه گزینه Add Post to Your Story را فعال کنیم؟

ابتدا باید بررسی کنید که در تنظیمات حساب شما اجازه اشتراک گذاری پست ها فعال است یا نه؟ برای بررسی به صفحه پروفایل خود رفته و روی آیکن سه خط تپ کنید.

حل مشکل استوری نشدن پست در اینستاگرام

در منوی باز شده روی Settings در پایین صفحه تاچ کنید.

حل مشکل استوری نشدن پست در اینستاگرام

حال به قسمت Privacy بروید.

حل مشکل استوری نشدن پست در اینستاگرام

روی Story تپ کنید.

حل مشکل استوری نشدن پست در اینستاگرام

گزینه Allow Resharing to Stories را فعال کنید تا خودتان و یا سایر افراد بتوانند پست های شما را در استوری به اشتراک بگذارند.

حل مشکل استوری نشدن پست در اینستاگرام

اگر با روش قبل مشکل شما رفع نشد، مجدد همان مراحل را تکرار کرده و این بار اجازه اشتراک گذاری یا گزینه Allow Resharing to Stories را غیر فعال کنید. پس از غیر فعال کردن، گوشی خود را ریستارت کنید. مجدد این گزینه را فعال کرده و مشکل را تست کنید.

 

چرا نمیتونم پست دیگران را استوری کنم؟ حذف حافظه Cache برای رفع آن

وجود داده های معیوب در حافظه کش و دیتا برنامه، دیگر عامل بروز این مشکل هستند. با کمک مطلب آموزش حذف حافظه کش برنامه های اندروید، اقدام به حذف این قسمت از حافظه برای برنامه اینستاگرام کنید.

حل مشکل استوری نشدن پست در اینستاگرام

 

روش حل علت شیر نشدن پست در استوری اینستاگرام با استفاده از گوشی های دیگر

اگر به تلفن همراه دیگری دسترسی دارید، با اکانت خود در گوشی دیگر اقدام این کار کنید. بسیاری از کاربران با این روش مشکل خود را رفع کرده اند.

 

آپدیت کردن برنامه

آپدیت کردن برنامه گزینه دیگری است که باید بررسی شود. اگر شما برنامه را به آخرین نسخه منتشر شده آپدیت نکرده باشید، ممکن است نتوانید از این ویژگی استفاده کنید. گوشی های قدیمی تر که از سیستم عامل قدیمی استفاده می کنند، ممکن است نتوانند آخرین نسخه منتشر شده اینستاگرام را دریافت کنند.

 

استفاده از شبکه اینترنت دیگر برای رفع مشکل چرا پست استوری نمیشه؟

اگر از اینترنت سیم کارت استفاده می کنید، سعی کنید به یک اینترنت وای فای متصل شوید و یا معکوس این کار را انجام دهید. زیرا گاهی ممکن است اینترنت شما دچار مشکل شده باشد.

 

حذف اینستاگرام برای حل مشکل Share کردن پست در استوری

در برخی از موارد ممکن است اینستاگرام دچار مشکلاتی شده باشد که برای رفع آن، نیاز به حذف و نصب مجدد باشد. برای این کار برنامه را به طور کامل از گوشی خود حذف کنید. سپس گوشی را ریستارت کرده و آخرین نسخه منتشر شده برنامه را دانلود و نصب کنید.

 

استفاده از اکانت دیگر برای رفع مشکل بازنشر پست در استوری

این گزینه تنها برای افرادی که تازگی به اینستاگرام پیوسته اند و فالورهای کمی دارند مناسب است و برای سایر افراد توصیه نمی شود. در این صورت می توانید یک اکانت دیگر بسازید و در صورتی که در آن مشکلی ندارید، از اکانت جدید خود استفاده کنید.

 

روش موقت برای رفع مشکل استوری کردن پست اکانت خصوصی و..

اگر با هیچ روشی به دلایلی مانند خصوصی بودن اکانت شخص و.. مشکل شما رفع نشد و به دنبال راه جایگزین هستید، می توانید از روی پست شخص اسکرین شات کرده و آن را برش دهید و در استوری خود به نمایش بگذارید.

 

 

منبع

۱۵ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. حسین حسنعلی زاد گفت:
    استوری نمیشه
  2. علیرضا گفت:
    سلام من هر چقدر میخوام پست و استوری بزارم اپلود نمیشه ممنون میشم یکی راه حلشو بهم بگه
  3. مصطفی گفت:
    من این مشکل را دارم یعنی پست گذاشتم پیج هم عمومی کردم ولی باز کسی نمیتونه استوری کنه چکار باید بکنم که دیگران بتونن استوری کنن
  4. مرتضی اسکندری گفت:
    منم همین مشکل رو دارم ، دوتا پیج دارم تو پیج شخصی میتونم اد گنم به استوری ولی توی پیج کاریم نمیشه هردو هم با یه گوشی کار میکنم عجیبه
    • مهین گفت:
      منم همین مشکلو داشتم چند وقت ولی حلش کردم. شما باید بری تو قسمت استوری و اون گزینه ک شکلک هارو میاره رو بزنی یه گزینه هست باسم ریشیر (reshare) اون رو بزن و پستت رو انتخاب کن
  5. زهرا حسنلو گفت:
    مشکلی که دارم اینه که یه مدتی هست پست های خودم رو نمیتونم استوری کنم
  6. خضری گفت:
    سلام مشکل بنده این هست که انیستا دیگه چند مدتیه هست اجازه نمیده پست هام رو استوری کنم و این قابلیت رو برای من حذف کرده و یا استوری رو با فیلم آی جی تی وی لینک کنم و اون عکس زنجیر بالای صفحه برای پیج خاصیم رو نمیاره برای پیج های دیگم مشکلی نیست ولی برای اون پیج خاصم الان مشکل استوری کردن پست هام و لینک کردن استوری با آی جی تی وی دارم.
  7. arezuoo گفت:
    سلام
    من یه حساب شخصی دارم اونجا پستامو میتونم استوری کنم ولی ۵ روز هست نمیدونم چرا تو پیج کاری نمیتونم استوری کنم نه دوستامو نه محصولاتمو علتش چی هست لطفا راهنمایی کنید