اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش حذف لیست پیشنهادی فالو در اینستاگرام Suggested instagram

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۲ دیدگاه ارسال شده است

حذف لیست پیشنهادی فالو در اینستاگرام

حذف لیست پیشنهادی فالو در اینستاگرام

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که موقع اسکرول کردن صفحه اینستاگرامتان، لیستی از کاربران پیشنهادی برای فالو یا همان دنبال کردن (بر اساس کسانی که قبلا آنها را فالو کرده اید تا نحوه فعالیتتان در اینستاگرام) برایتان نشان داده شود. اگر علاقه ای به دنبال کردن این افراد ندارید می توانید به راحتی گزینه دوستان پیشنهادی را در اینستاگرام غیر فعال کنید تا دیگر برایتان نمایش داده نشوند. در این مقاله نحوه حذف لیست پیشنهادی فالو در اینستاگرام Suggested instagram را توضیح خواهیم داد.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با روش های حل مشکلات معمول در اینستاگرام، مبحث آموزش روش های حل مشکلات رایج در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

مراحل غیر فعال کردن صفحه های پیشنهادی در اینستاگرام

نکته: دستورالعمل های زیر را هم می توانید هم در خود برنامه اینستاگرام و هم در سایت برنامه به آدرس Instagram.com اعمال کنید.

۱. برنامه اینستاگرام را باز کنید یا در مرورگر کامپیوتر یا موبایلتان به آدرس Instagram.com بروید و وارد حساب کاربری تان شوید.

۲. به پایین صفحه بیایید تا یک لیست افقی با عنوان “Suggested for You.” را مشاهده کنید. این مورد را احتمالا بعد از اولین یا دومین پست اخیری که در صفحه تان نمایش داده می شود می توانید ببینید.

۳. در صورت دلخواه می توانید روی تصویر یا پروفایل کاربران پیشنهادی بروید و ببینید که آیا ارزش فالو کردن دارند یا نه. اگر نمی خواهید آنها را فالو کنید فلش سمت چپ و بالای برنامه ( یا گزینه back در مرورگرتان) را بزنید تا به عقب برگردید.

۴. حالا اگر گزینه X ( ضربدر) در گوشه بالا و سمت راست کادر مخصوص هر کاربر پیشنهادی را بزنید، بلافاصله این پیشنهاد ناپدید می شود.

حذف لیست پیشنهادی فالو در اینستاگرام

موقع حذف این پیشنهادات، اینستاگرام از شما نمی پرسد که آیا می خواهید کاربر پیشنهادی را حذف کنید یا نه؛ بنابراین قبل از زدن گزینه X از حذف کردنتان مطمئن باشید. بعد از انجام این کار راهی برای برگرداندن پیشنهادات وجود ندارد.

۵. برای سرعت بخشیدن به روند حذف چند کاربر پیشنهادی با هم، می توانید گزینه See All در بالای لیست پیشنهادی را انتخاب کنید. با این یک لیست جدید که حاوی تمام پیشنهادات برای فالو کردن است برایتان باز می شود.

۶. اگر در خود برنامه اینستاگرام هستید و گزینه See All را زده اید می توانید با انتخاب علامت X در سمت راست هر کاربر آن را حذف کنید. با مشاهده لیست عمودی همه کاربران پیشنهادی راحت تر می توانید هر کدام را که نمی خواهید حذف کنید.

نکته: در این مرحله هم اینستاگرام از شما نمی پرسد که از حذف پیشنهادات مطمئن هستید یا نه، پس قبل از اینکه علامت X را بزنید مطمئن شوید که می خواهید این پیشنهاد را حذف کنید.

اگر از طریق صفحه Instagram.com وارد برنامه شده اید باید بدانید که متاسفانه گزینه X برای حذف کابران پیشنهادی وجود ندارد. بنابراین اگر می خواهید چند کاربر پیشنهادی را از طریق این تب حذف کنید باید این کار را در خود نرم افزار اینستاگرام انجام بدهید.

حذف لیست پیشنهادی فالو در اینستاگرام

۷. وقتی همه کاربران پیشنهادی را از لیست پاک کردید، می توانید برای دیدن لیست پیشنهادات جدید صفحه را refresh کنید. اینستاگرام باز هم کاربران جدیدی برای فالو کردن به شما پیشنهاد می دهد.

 

نحوه حذف نام اکانت خودتان در پیشنهادات دیگران

اگر دلتان نمی خواهد نام کاربری شما در لیست پیشنهادات دیگران برای فالو کردن نمایش داده شود می توانید از طریق روش زیر اکانتتان را از لیست حذف کنید تا افرادی که دلتان نمی خواهد شما را پیدا و فالو نکنند. با پرایوت (private) کردن اکانتتان نمی توانید این کار را به صورت خودکار انجام بدهید. در ضمن شما فقط می توانید از بخش Suggestions for You، پیشنهادات فالو برای خودتان را حذف کنید ولی برای اینکه نام اکانتتان در پیشنهادات سایر کاربران نشان داده نشود باید فقط از طریق سایت اینستاگرام اقدام کنید.

۱. با مرورگر موبایل یا کامپیوترتان وارد صفحه Instagram.com شوید و وارد حساب کاربری تان بشوید.

۲. از طریق گوشه بالا سمت راست در کامپیوتر و یا منوی پایین مرورگر موبایلتان وارد پروفایل اینستاگرامتان بشوید.

۳. گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.

۴. به پایین صفحه بروید تا به گزینه Similar Account Suggestions برسید و بعد تیک آن را بردارید. این کار باعث می شود اینستاگرام موقع پیشنهاد فالو به دیگران، نام شما را در میان پیشنهادات به آنها نمایش ندهد.

حذف لیست پیشنهادی فالو در اینستاگرام

۵. در نهایت گزینه آبی رنگ Submit تا تغییرات انجام شده اعمال شوند.

 

منبع

۲ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. *Nastaran* گفت:
    همه مراحلو با مرورگرای مختلف‌رفتم تاثیر نداره..
    • کیان گفت:
      با سلام، شما می توانید با حذف شماره تلفن خود در تنظیمات اینستاگرام برخی از این پیشنهادات که از مخاطبین شما هستند را حذف کنید.