آموزش اندروید

آموزش روش های حذف حساب جیمیل در گوشی اندروید

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

حذف حساب جیمیل در گوشی اندروید

روش های حذف حساب جیمیل در گوشی اندروید

خب، شما چندین حساب Gmail را با استفاده از برنامه Gmail به تلفن Android خود اضافه کرده اید اما می خواهید به دلایلی یکی از آن ها را حذف کنید. خب، حذف حساب Google از تلفن اندرویدی به آسانی اضافه کردن آن است. در آینده، اگر می خواهید این حساب حذف شده را اضافه کنید، می توانید دوباره آن را بدون دردسر اضافه کنید. ما در این مطلب به آموزش روش های حذف حساب جیمیل در گوشی اندروید می پردازیم.

با این حال، قبل از حذف حساب از تلفن Android ، باید بدانید که برنامه هایی که از فروشگاه Google Play خریداری کرده اید با استفاده از حسابی که قصد حذف آن را دارید از بین می رود و بنابراین شما قادر نخواهید بود به آن ها دسترسی پیدا کنید. به غیر از برنامه ها، شما نمی توانید به داده های دیگر مرتبط با حساب دسترسی پیدا کنید.

بنابراین، در آخر، مطمئن باشید که اکنون می خواهید حساب جیمیل خود را از تلفن Android حذف کنید؛ برای این انجام این کار، مراحل زیر را به راحتی دنبال کنید تا بتوانید حساب جیمیل خود را پاک کنید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی ذخیره و ضبط تماس های واتساپی خود در گوشی مبحث آموزش روش های ضبط تماس واتساپ روی گوشی اندروید و آیفون را مطالعه نمایید.

 

حذف حساب جیمیل از تلفن اندرویدی

حذف یک حساب Google از تلفن اندرویدی بسیار ساده و آسان است.

۱. به تنظیمات تلفن (Setting) بروید

۲. اکانت (Account) را انتخاب کنید

۳. Google را انتخاب کنید

حذف حساب جیمیل در گوشی اندروید

۴. در مرحله بعد، نام تمام آن حساب های Google را که قبلا به دستگاه Android خود اضافه کرده اید را می بینید.

۵. حالا اکانتی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید.

حذف حساب جیمیل در گوشی اندروید

۶. حالا سه نقطه عمودی در گوشه بالا سمت راست را انتخاب کرده و delete Account را انتخاب کنید.

۷. یک جعبه پیام جدید ظاهر می شود که به شما یادآوری می کند که با حذف این حساب، همه پیام ها، مخاطبین و سایر اطلاعات آن از طریق تلفن حذف می شود. اگر با آن مشکلی ندارید، حذف حساب را انتخاب کنید و در نهایت اکانت شنا با موفقیت حذف خواهد شد.

حذف حساب جیمیل در گوشی اندروید

توجه: ممکن است در برداشتن حساب اصلی از تلفن مشکل داشته باشید. این امر به این دلیل رخ می دهد که اصلی ترین حساب کاربری دستگاه خود است. در چنین شرایطی، ابتدا یک حساب Gmail جدید اضافه کنید و سپس سعی کنید آن را حذف کنید.
اگر این روش جواب نداد می توانید، تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید. اما لازم به ذکر است که تنظیم مجدد کارخانه همه چیز را از تلفن شما پاک می کند، بنابراین بهتر است ابتدا از نسخه خود یک پشتیبان تهیه کنید.

 

منبع