اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش جلوگیری از منشن شدن در کامنت های اینستاگرام – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | ۲ دیدگاه ارسال شده است

آموزش جلوگیری از منشن شدن در کامنت های اینستاگرام

چگونگی جلوگیری از منشن شدن در اینستاگرام

یکی از قابلیت های اپلیکیشن اینستاگرام، منشن کردن افراد در کامنت ها می باشد که این موضوع ممکن است گاهی آزار دهنده باشد. به خصوص این روزها که بازار چالش ها و مسابقات اینستاگرامی به راه است و از شروط اولیه آن ها تگ کردن و یا به اشتراک گذاری آن پست ها با دوستانتان است. اما این موضوع می تواند باعث ایجاد مزاحمت برای کاربران شود. برای رهایی از این مسائل، کاربران می توانند با استفاده از تنظیمات اینستاگرام از منشن شدن در کامنت ها جلوگیری کنند. با ما همراه باشید تا نحوه جلوگیری از منشن شدن در کامنت های اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با روش های جلوگیری از تگ شدن در پست های اینستاگرام مبحث آموزش جلوگیری از تگ شدن در پست های اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

جلوگیری از منشن شدن در کامنت اینستاگرام

حتما برایتان پیش آمده است که از منشن شدن در کامنت پست های دیگران اذیت شده باشید و قصد داشته باشید تا از این موضوع رهایی پیدا کنید. برای جلوگیری از منشن شدن در کامنت های اینستاگرام نیاز است تا مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

۱. ابتدا آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را از مارکت های موجود در بازار و با توجه به سیستم عامل تلفن همراه خود دانلود و نصب نمایید.

۲. سپس آن را اجرا کنید.

۳. سپس بر روی تصویر پروفایل خود کیلک نمایید تا وارد بخش پروفایل خود شوید.

آموزش جلوگیری از منشن شدن در کامنت های اینستاگرام

۴. در این مرحله برای ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام نیاز است تا آیکون سه خط در گوشه سمت راست صفحه را انتخاب کنید.

آموزش جلوگیری از منشن شدن در کامنت های اینستاگرام

۵.سپس آیکون چرخ دنده در پایین صفحه باز شده را انتخاب کنید.

آموزش جلوگیری از منشن شدن در کامنت های اینستاگرام

۶. پس از اینکه وارد تنظیمات اینستاگرام شدید، منوی آن برایتان نمایان می شود. در این مرحله نیاز است تا گزینه Privacy را انتخاب کنید.

آموزش جلوگیری از منشن شدن در کامنت های اینستاگرام آموزش جلوگیری از منشن شدن در کامنت های اینستاگرام

۷. سپس در منوی جدید که برای شما نمایان می شود بر روی گزینه Mentions کلیک نمایید.

آموزش جلوگیری از منشن شدن در کامنت های اینستاگرام

۸.  در بخش Allow @mentions From سه گزینه وجود دارد که شما با انتخاب هر یک از آن ها می توانید مشخص کنید که چه گروه از افرادی مجاز هستند شما را در کامنت های اینستاگرام منشن کنند.

آموزش جلوگیری از منشن شدن در کامنت های اینستاگرام

EveryOne: با انتخاب این گزینه شما به تمام کاربران اینستاگرام این اجازه را می دهید که هر زمان که بخواهند می توانند شما را در کامنت های اینستاگرام منشن کنند.

People You Follow: با انتخاب این گزینه شما تعیین می کنید که فقط افرادی که شما آن ها را فالو کرده اید مجاز هستند که شما را در کامنت های اینستاگرام منشن کنند.

No One: با انتخاب این گزینه هیچ کس نمی تواند شما را در کامنت های اینستاگرام منشن کند.

بنابر این با انتخاب یکی از گزینه های بالا می توانید مشخص کنید که چه گروه افرادی مجاز باشند که اکانت اینستاگرام شما را در کامنت های اینستاگرام منشن کنند و یا می توانید به هیچ کس این اجازه را ندهید.

۲ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. افشار گفت:
    من اینکارو کردم هیچکس نتونه منشن کنه تازه تو کلمه های فیلتر شده هم @ رو هم زدم این روش دوم هم انجام دادم ولی بازم منشن میشم.اخرین ورژن اینستاگرامم دارم.تورو خدا بگین چکار کنم دیگه؟
  2. Arash گفت:
    عالی بود . ممنون