اینترنتتکنولوژیموبایل

تیک تاک چیست؟

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

تیک تاک چیست؟

برنامه تیک تاک (TikTok) چیست؟

واقعا تیک تاک چیست؟ تیک تاک برنامه ی اشتراک ویدئو می باشد که در مدت کوتاهی توانسته رقیب اینستاگرام و فیسبوک شود و در حال حاضر یکی از محبوب ترین برنامه ها در سطح جهان به شمار می رود که مخاطبان بسیاری را جذب کرده. تیک تاک به شما این امکان را می دهد تا فیلم های خود را با فیلترهای خاص و موسیقی های سرگرم کننده ضبط کنید و به اشتراگ بگذارید.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه تیک تاک را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

همچنین برای آموزش چگونگی بالا بردن فالور در تیک تاک مبحث نحوه افزایش فالور در تیک تاک را مطالعه نمایید.

 

نحوه فعالیت تیک تاک (TikTok)

کابران این برنامه می توانند ویدئو های ۳ الی ۱۵ ثانیه ای جذاب و سرگرم کننده ای را برای جذب مخاطب اشتراک بگذارند،همچنین می توانید ویدئو های خود را به استوری نیز پیوند دهید که در این صورت مدت زمان آن به ۶۰ ثانیه تغییر خواهد کرد.

نکته: حساب های کاربری تیک تاک به دو دسته عادی و ویژه تقسیم می شوند  که دسته حساب های کاربری ویژه  می توانند ابزار های تحلیل مفیدی را برای سنجش عملکرد مخاطبین، در اختیار کاربران قرار دهند.

از دیگر ویژگی های برنامه تیک تاک این است که کودکان زیر ۱۳ سال نمی توانند در آن فعالیت داشته باشند،همچنین والدین می توانند برای فرزندان خود محدودیت زمانی بگذارند بدین صورت که در منوی تنظیمات این برنامه می تواند زمان استفاده فرزندانشان را در بازه‌های ۴۰، ۶۰ ،۹۰ و ۱۲۰ دقیقه در طول روز تنظیم کنند.

در تیک تاک می توانید در صورت مشاهده محتوای نامناسب با ورود به پروفایل آن ها و از طریق منوی سه نقطه در بالای صفحه با کلیک بر روی گزینه Report آن را گزارش کنید.

تیک تاک چیست؟تیک تاک چیست؟

نحوه استفاده از تیک تاک

شما برای استفاده از تیک تاک نیازی به ثبت نام کردن نخواهید داشت،اما با ثبت نام در تیک تاک می توانید کاربران دیگر را دنبال کنید و یا خودتان محتوای ویدئویی ارسال کنید. تیک تاک به صورت هوشمند با توجه به تاریخچه شما، فایل های ویدئویی را برای شما نمایش می دهد،همچنین می توانید ویدئو هایی که افراد آپلود می کنند را مشاهده و دنبال کنید.

یکی از ویژگی های جالب تیک تاک این است که پس از ۹۰ دقیقه از استفاده شما در این برنامه، پیامی پیشنهادی برای استراحت به شما ارسال می کند که از استفاده بیش از حد و اعتیاد آور به این برنامه جلوگیری کند.

تیک در حال تبدیل شدن به یک پلتفرم جذاب و سرگرم کننده برای نوجوانان و جوانان است، در صورت علاقمند بودن به تولید محتوا و یا مشاهده فایل های ویدئویی دیگران، پلتفرم تیک تاک را فراموش نکنید.