اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش تنظیمات بخش اکانت اینستاگرام (Account) – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش تنظیمات بخش اکانت اینستاگرام

آموزش تنظیمات بخش اکانت اینستاگرام

تنظیمات اینستاگرام برای هر فردی که عضو این شبکه اجتماعی می باشد یک امر مهم و حیاتی محسوب می شود. با این حال، کمتر کاربری پیدا می شود که از تمام قابلیت های این اپلیکیشن آگاه باشد. به عوان مثال، ممکن است شما تابه حال از یک یا دو ویژگی تنظیمات اینستاگرام استفاده کرده باشید و از سایر قابلیت ها و ویژگی های این اپلیکیشن محبوب خبر نداشته باشید. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه کار با تنظیمات بخش اکانت اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی بلاک کردن، محدود کردن و کنترل تگ ها و کلیه تنظیمات بخش حریم خصوصی اینستاگرام مبحث آموزش تنظیمات بخش حریم خصوصی اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام

۱. برای ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام ابتدا برنامه را اجرا کنید.

۲. سپس از منوی پایین صفحه وارد بخش پروفایل خود شوید.

آموزش تنظیمات بخش اکانت اینستاگرام

۳. سپس آیکون سه خط در گوشه سمت راست صفحه را انتخاب کنید.

آموزش تنظیمات بخش اکانت اینستاگرام

۴. سپس آیکون چرخ دنده در پایین صفحه باز شده را انتخاب کنید.

آموزش تنظیمات بخش اکانت اینستاگرام

۵. پس از ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام گزینه هایی برای شما نمایان می شود که برای ورود به بخش اکانت اینستاگرام گزینه Account را انتخاب کنید.

آموزش تنظیمات بخش اکانت اینستاگرام

آموزش تنظیمات بخش اکانت اینستاگرام

تنظیمات Account

این بخش از تنظیمات اینستاگرام مربوط به حساب کاربری خودتان می باشد که می توانید با استفاده از آن تنظیمات مد نظرتان را اعمال نموده و از استفاده از اینستاگرام لذت ببرید. همانطور که گفته شد این بخش شامل همه تنظیمات مربوط به اکانت، شماست و دارای ۱۳ گزینه می باشد که در ادامه آن ها را به شما خواهیم گفت.

آموزش تنظیمات بخش اکانت اینستاگرام

– Personal Information: با انتخاب این گزینه اطلاعات شخصی شما مانند ایمیل، شماره موبایل، جنسیت و تاریخ تولدتان نمایان می شود.

– Your Activity: در این بخش میزان فعالیتی که در اینستاگرام دارید قابل مشاهده است و این امکان برای شمل فراهم می شود که با تعیین کردن یک مدت زمان مشخص برای فعالیت در اینستاگرام، زمانتان را کنترل کنید.

– Saved: یکی از قابلیت های جذاب اینستاگرام این است که می توانید پست هایی که به آن ها علاقمند هستید را ذخیره کنید. در این بخش نیز می توانید پست هایی را که قبلا ذخیره نموده اید را مشاهده نمایید.

– Close Friends: با انتخاب این گزینه می توانید لیست دوستان نزدیک خود را ویرایش کنید.

آموزش تنظیمات بخش اکانت اینستاگرام

– Language: این بخش برای تعیین و یا تغییر زبان اینستاگرام کاربرد دارد.

– Contact Syncing: با فعالسازی این گزینه به اینستاگرام این اجازه را می دهید که به مخاطبین شما دسترسی پیدا کند و هر کدام از مخاطبین شما که در اینستاگرام ثبت نام کنند را به شما معرفی می کند.

– Linked Accounts: با استفاده از این گزینه می توانید اکانت اینستاگرام خود را از طریق دیگر شبکه های اجتماعی کنترل کنید.

– Cellular Data Use: با فعالسازی این گزینه می توانید حجم مصرفی اینترنت خود را در هنگام استفاده از اینستاگرام کاهش دهید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که با انجام این کار زمان بیشتری صرف لود کردن پست ها می شود همچنین، تصاویر و ویدئو ها با کیفیت پایین تری برای شما نمایان می شود.

– Original Posts: این بخش از اینستاگرام شامل سه گزینه می باشد که با فعالسازی آن ها بعد از انتشار پست و یا استوری در اینستاگرام، به صورت خودکار در گالری گوشی تان ذخیره می شود.

آموزش تنظیمات بخش اکانت اینستاگرام

– Request Verification: در اینستاگرام این امکان وجود دارد که شما می توانید اطلاعات شخصی خود از جمله تصویر کارت ملی خود را برای اینستاگرام ارسال نموده و درصورت تایید هویت شما، یک تیک آبی از سوی اینستاگرام دریافت خواهید کرد که نمایانگر اصلی بودن پیج شماست. با استفاده از این گزینه می توانید نسبت به دریافت تیک آبی اینستاگرام اقدام نمایید.

– Posts You’ve  Liked:در این قسمت از اینستاگرام نیز می توانید تمام پست هایی را که از ابتدای ورودتان به اینستاگرام تا به اکنون لایک کرده اید را مشاهده نمایید.

– Branded Content Tools: این بخش از اینستاگرام که به معنای محتوای مارک دار است،شامل محتوا هایی می باشد که شما آن هارا خلق نموده اید و یا در خلق آن شریک بوده اید.

نکته: موضوع مهم در این بخش این است که تنها افرادی می توانند از قابلیت استفاده کنند که دارای تیک آبی هستند.

 – Switch to Professional Account: با کلیک بر روی این گزینه شما می‌توانید نوع کاربری اکانتتان را تغییر دهید. برای تغییر نوع کاربری دو گزینه زیر برایتان نمایش داده می‌شود:

Business: با تبدیل اکانت خود به یک اکانت بیزینسی، امکانات ویژه ای شامل حال شما می شود مانند، مشاهده آمار پست‌ها و استوری‌ها و گرفتن تبلیغات اینستاگرام و قرار دادن اطلاعات تماستان برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان است.

Creator: تبدیل اکانت خود به یک اکانت Creator به معنای خلق کننده، که همان اکانت بیزینسی است، ویژگی ها و امکانات بیشتری علاوه بر حالت قبلی مانند، آنالیز کردن میزان رشد پیجتان ، مدیریت حساب کاربری و پیام‌هایتان را شامل می شود.