اینترنتموبایل

آموزش تغییر زبان تلگرام به فارسی در نسخه جدید

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

تغییر زبان به فارسی در تلگرام

نحوه تغییر زبان تلگرام به فارسی در نسخه جدید

بسیاری از کاربران دوست دارند زبان برنامه هایی که استفاده میکنند مانند تلگرام، اینستاگرام و واتساپ را به فارسی عوض می کنند اما ممکن است از چگونگی انجام این کار اطلاعی نداشته باشند. این کار باعث می شود تا بخش زیادی از گزینه های موجود در اپلیکیشن و تنظیمات به زبان مورد نظر شما نمایش داده شود و در نتیجه برای کار با این اپلیکیشن از راحتی بیشتری برخوردار شوید. زبان فارسی مدت هاست که به لیست زبان های قابل پشتیبانی تلگرام اضافه شده و کاربران ایرانی می توانند به سادگی تلگرام خود را به زبان شیرین فارسی تغییر دهید. برای فارسی کردن تلگرام لازم است که از نسخه تلگرام سازگار با زبان فارسی استفاده کنید. ما در این مطلب به آموزش تغییر زبان به فارسی در تلگرام در نسخه جدید خواهیم پرداخت.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

همچنین شما می توانید برای آشنایی با چگونگی پنهان کردن عکس پروفایل در تلگرام مبحث آموزش مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام را مطالعه نمایید.

 

قبل از انجام مراحل زیر تلگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید:

۱. وارد تلگرام شده و ۳ خط بالای صفحه را انتخاب کنید.

تغییر زبان به فارسی در تلگرام

۲. در منو کشویی برنامه روی گزینه Settings بزنید.

تغییر زبان به فارسی در تلگرام

۳. سپس گزینه Language را انتخاب کنید.

تغییر زبان به فارسی در تلگرام

۴. در این مرحله میتوانید زبان تلگرام خود را به تغییر دهید.

تغییر زبان به فارسی در تلگرام
نکته: در صورتی که گزینه Language در لیست تنظیمات وجود ندارد کافیست تلگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید و پس از آپدیت تلگرام مراحل بالا را انجام دهید.

 

منبع