شبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش ترفند مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ از فرد خاص

نوشته شده در ۳ سال پیش | ۲ دیدگاه ارسال شده است

مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ

۲ ترفند مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ برای یک شخص خاص

با توجه به تنظیمات واتساپ، کاربران می‌توانند سه حالت را برای نمایش پروفایل خود انتخاب کنند: نمایش برای همه، نمایش داده شدن تنها برای مخاطبان کاربر، پنهان کردن تصویر پروفایل برای همه. گزینه دیگری هم وجود دارد که در تنظیمات نمی‌بینیم و آن هم مخفی کردن تصویر برای یک نفر است. در این مطلب از ۲ ترفند مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ برای یک شخص خاص را آموزش می‌دهیم.

در واتساپ گزینه‌ای برای برداشتن عکس پروفایل واتساپ برای یک نفر وجود ندارد. با این حال، می‌توانید با روش‌هایی دیگر عکس پروفایل خود را از یک شخص خاص پنهان کنید. در این مطلب به آموزش نحوه پنهان کردن عکس پروفایل واتساپ برای یک نفر می‌پردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی پنهان کردن عکس پروفایل خود در تلگرام مبحث آموزش مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونه عکس پروفایل واتساپ را حذف کنیم؟ از طریق حذف شماره شخص

برای پنهان کردن عکس پروفایل واتساپ تنها برای یک نفر در روش اول می‌توانید شماره او را از مخاطبان خود پاک کنید. اگر گوشی اندروید دارید، ابتدا مخاطب را در فهرست مخاطبین گوشی (نه مخاطبان WhatsApp) پیدا کنید. سپس روی آن بزنید. حال منوی سه نقطه‌ای را بزنید و گزینه Delete را انتخاب کنید.

مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ

سپس در واتساپ  وارد Setting شوید سپس Privacy را انتخاب و بر روی Profile Photo کلیک کنید و گزینه Only Contacts را برای نمایش عکس پروفایل انتخاب نمایید.

مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ

در گوشی‌های iOS مخاطب را در فهرست مخاطبین گوشی پیدا کنید. روی آن بزنید. سپس Edit را بزنید و Delete Contact را انتخاب کنید.

مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ

در صورتی که می‌خواهید فرد را در مخاطبان خود داشته باشید، باید روش دیگری را برای عدم نمایش عکس پروفایل واتساپ برای یک نفر انجام دهید.

 

برداشتن عکس پروفایل واتساپ برای یک مخاطب بدون حذف شماره آن از گوشی

ابتدا در واتساپ  وارد Setting شوید سپس Privacy را انتخاب و بر روی Profile Photo کلیک کنید و گزینه Only Contacts را برای نمایش عکس پروفایل انتخاب نمایید. سپس مخاطب موردنظر در لیست شماره تماس را پیدا کنید و روی آن بزنید. حال آیکونی را که به شکل مداد (Edit Contact) است، بزنید.

در قسمتی که شماره مخاطب نوشته شده، عبارت #۳۱# را قبل از شماره وارد کنید. به عنوان مثال، اگر شماره شخص ۳۲۳۱۲۳۴۵۶ است باید به این شکل نوشته شود: ۳۲۳۱۲۳۴۵۶#۳۱#

این کد را باید حتی قبل از کد کشور بگذارید. سپس Save را بزنید.

در این حالت بر خلاف روش حذف مخاطب از گوشی، مخاطب از لیست شماره تماس های گوشی شما پاک نمی شود و فقط در لیست دوستان واتساپ قرار نمیگیرد که با توجه به تنظیماتی که ابتدا انجام دادید عکس پروفایل شما فقط برای مخاطبین نمایش داده میشود و شخص مورد نظر نمی تواند عکس شما را ببینید!

 

منبع

۲ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. فریبا گفت:
    سلام من نمایه رو واسه مخاطبینم محدود کردم ایا ممکنه کسی شمارمو داشته باشه و من نداسته باشم براش تصویر نمایه ام بیاد