کامپیوتر

آموزش تبدیل عکس PNG به JPG با نرم افزار و آنلاین

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

تبدیل عکس PNG به JPG با نرم افزار و آنلاین

تبدیل عکس PNG به JPG با نرم افزار و آنلاین

هنگامی که می خواهید تصویری را در وب سایت یا حساب کاربری خود در رسانه های اجتماعی بارگذاری کنید ممکن است با مشکل فرمت مواجه شوید و نیاز باشد که فرمت تصویر خود را تغییر بدهید. برای آموزش تبدیل عکس PNG به JPG با نرم افزار و آنلاین همراه ما باشید.
برای تبدیل عکس از PNG به JPG روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. خوشبختانه سایت ها و نرم افزارهای فراوانی در این زمینه وجود دارند که می توانید از آن ها برای تبدیل فرمت عکس های خود بهره ببرید. در ادامه شما را با این وب سایت ها و نرم افزارها آشنا خواهیم کرد.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی باز کردن فایل های فشرده و زیپ با گوشی، مبحث آموزش خارج کردن فایل از حالت زیپ با گوشی اندرویدی را مطالعه نمایید.

 

تبدیل PNG به JPG در فتوشاپ

فتوشاپ احتمالاً مناسب ترین ابزار برای تبدیل PNG به JPG بدون از دست دادن کیفیت تصویر است. اگر این نرم افزار ویرایش عکس را در رایانه  خود نصب کرده باشید، می توانید از آن استفاده کنید. تصویری را که می خواهید با فتوشاپ تبدیل کنید باز کنید. پس از آن دکمه های Ctrl + Shift + Alt + S را با هم بزنید. می توانید به File> Save for Web بروید. اکنون می توانید قالب پرونده را انتخاب کنید. در این حالت، از منوی JPEG را انتخاب کنید.

تبدیل عکس PNG به JPG با نرم افزار و آنلاین

 

نرم افزار تبدیل PNG به JPG با Paint

Paint یک ابزار داخلی ویندوز است که می توانید بدون از دست دادن کیفیت، از آن برای تبدیل تصویر PNG به JPEG استفاده کنید، تصویر PNG را با Paint باز کنید، به File> Save as> JPEG بروید.

تبدیل عکس PNG به JPG با نرم افزار و آنلاین

سپس یک مکان انتخاب کنید، مطمئن شوید که قالب پرونده روی JPEG تنظیم شده است. اکنون دکمه Save را بزنید تا تبدیل به پایان برسد.

 

تبدیل PNG به JPG آنلاین با PNG2JPG

PNG2JPG یک ابزار آنلاین رایگان است که به کاربران امکان می دهد بدون از دست دادن کیفیت تصویر، تصویر PNG را به JPG تبدیل کنند. استفاده از این ابزار بسیار آسان است و می توانید چندین عکس را به طور همزمان ذخیره کنید. برای شروع کار با این ابزار، به وب سایت آن بروید، روی دکمه UPLOAD FILES کلیک کنید، همه پرونده ها را انتخاب کنید ، بگذارید به صورت خودکار تبدیل شود و روی دکمه DOWNLOAD ALL کلیک کنید تا آنها در رایانه ذخیره شوند.

تبدیل عکس PNG به JPG با نرم افزار و آنلاین

 

تبدیل فایل PNG به JPG با برنامه XnConvert

تبدیل عکس PNG به JPG با نرم افزار و آنلاین

XnConvert یک نرم افزار رایگان پردازش تصویر برای تبدیل فرمت عکس png به jpg کامپیوتر است که به شما در تبدیل تصاویر به فرمت های مختلف کمک می کند، این برنامه از ویژگی های جالبی همچون پردازش دسته ای و اسکریپت برخوردار است که برای تبدیل PNG به JPG نیز مناسب میباشد.

 

تبدیل فرمت PNG به JPG با iLoveImg

با iLoveImg، می توانید ۱۵ فایل را بصورت همزمان و بدون ثبت نام ، تبدیل کنید. اگر برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید، می توانید همزمان ۳۰ فایل را تبدیل کنید.

 

تبدیل عکس PNG به JPG با Online-convert.com

Online-convert.com یک ابزار رایگان ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تا بیست پرونده PNG را بدون اینکه آدرس ایمیل خود را به آنها بدهید، تبدیل کنید. اگر نسخه پرمیوم آنها را خریداری می کنید، می توانید همزمان ۲۰۰ پرونده PNG را تبدیل کنید.

 

نحوه تبدیل PNG به JPG با Ezgif

تبدیل عکس PNG به JPG با نرم افزار و آنلاین

Ezgif یک وب سایت است که به شما امکان تغییر فرمت های بسیار زیادی را می دهد. این وب سایت که بیشتر برای فایل های GIF ساخته شده است در یکی ابزارهای خود به شما اجازه تبدیل فایل PNG به JPG را می دهد. شما می توانید تا ۳۵ مگابایت فایل را با استفاده از Ezgif تبدیل کنید.

 

تبدیل پسوند PNG به JPG با Zamzar

اگر علاقه به تبدیل فرمت عکس های خود از PNG به JPG دارید، وب سایت Zamzar یک گزینه بسیار خوب است. با استفاده از این وب سایت می توانید به راحتی فایل های خود را آپلود کرده و پس از تبدیل خودکار فرمت آن ها را به راحتی دانلود کنید.

تبدیل عکس PNG به JPG با نرم افزار و آنلاین

 

منبع