آموزش اندرویدبرنامه اندروید

معرفی و دانلود بهترین برنامه های صداگذاری و گویندگی روی ویدئو در اندروید

نوشته شده در ۳ سال پیش | ۲ دیدگاه ارسال شده است

بهترین برنامه های صداگذاری و گویندگی روی ویدئو

بهترین برنامه های صداگذاری و گویندگی روی ویدئو برای گوشی

اگر می‌خواهید در کارهای نمایشی و یا پشت صحنه فعالیت کنید، باید این ۵ اپلیکیشن صداگذاری که در این مقاله ارائه می‌دهیم و کارتان را راحت‌تر می‌کند را در گوشی‌تان داشته باشید. اگر بودجه کافی برای تهیه نرم‌افزارهای دسکتاپ باکیفیت در اختیار ندارید، این مقاله کمکتان می‌کند. اولین چیزی که باید به آن اشاره کنم اینست که این بهترین برنامه های صداگذاری و گویندگی روی ویدئو برای اندروید هستند که به شما کمک می‌کنند صدایتان را تغییر دهید و در کار دوبله و گویندگی به کارتان می‌آید. البته به دلیل محدودیت‌ها، نباید از این اپلیکیشنهای اندرویدی خیلی توقع داشت.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی پیدا کردن و رفع مشکل پیکسل سوخته روی گوشی مبحث آموزش روش های حل مشکل پیکسل سوخته در صفحه نمایش گوشی (Burn-In) را مطالعه نمایید.

 

نرم‌افزارهای برتر صداگذاری اندروید

ما بسیاری از ویژگی‌های طبیعی و کارآمد از جمله نویز پس زمینه واضح، افزودن موسیقی به صدای در حال ضبط، دوبله کردن صدا تا حدی، افزودن صداهای اضافی (دست، خنده و …) را در این اپلیکیشنها داریم.

دانلود اکثر این برنامه‌ها برای دستگاه‌های اندرویدی رایگان است. من هیچ اپلیکیشن iOSای را در این زمینه پیدا نکردم، شاید به خاطر امنیت و محدودیت بسیار زیاد گوشی‌های آیفون باشد، شاید هم نسخه پولی آن باشد.
ما می‌توانیم با این اپلیکیشن صداگذاری، ویژگی‌های تقویت و میکس صدا مثل تریم، برش صدا، اکوآلایزها، میسکر صدای اکو، گام صدا و موارد دیگر را به صورت یکجا داشته باشیم.

 

۱. اپلیکیشن VoiceOver

کلی تحقیق کردم و در نهایت این اپلیکیشن صداگذاری را پیدا کردم. این برنامه نوعی نسخه رایگان است که ده ویژگی برتر مربوط به برخی محدوده‌ها را ارائه می‌دهد. هدف اصلی این برنامه ارائه امکانات ضبط صدای بهتر برای فایل صوتی است، فرقی نمی‌کند بخواهید فایلی را آپلود کنید یا به طور زنده ضبط کنید.

این اپلیکیشن یک صدای چندگانه دارد که در ضبط ویدئوهای وحشتناک، خنده‌دار، میم‌ها و … کمک‌کننده است. اگر می‌خواهید مانند یک خواننده حرفه‌ای بخوانید یا دوست دارید به صورت کاراکوئه ضبط کنید، این اپلیکیشن ایده‌آل است.

 

۲. اپلیکیشن Add Music to Voice

من این اپلیکیشن صداگذاری را به خاطر ویژگی‌های محدودش در این لیست قرار دادم. پس از گذشت ۱۰ دقیقه از کار با این برنامه، به نظر دلپذیر، دقیق و بی‌کم و کاست می‌رسید و کاربرپسند بود و کلیک‌پذیری خوبی داشت.

این اپلیکیشن در وهله اول، روی فایلهای صوتی یا موسیقی و اینکه چطور به سادگی کیفیتشان را بهتر کنید، تمرکز دارد. ما می‌توانیم کلیپهای صدایمان را مطابق با گام صدا بهینه کنیم که گزینه توقف و پخش این برنامه، این رویه را آسان و بدون زحمت می‌کند.

 

۳. اپلیکیشن Video Voice Dubbing

همانطور که از نامش پیداست این برنامه صداگذاری به شما در کار ویرایش فایلهای ویدئویی کمک می‌کند. این اپلیکیشن خیلی برایم مفید بود. چون همه از این برنامه برای اهداف مختلف استفاده می‌کنند، در نتیجه حدس می‌زنم این برنامه اندرویدی کوچک به شما کمکی در حل تمام این مشکلات نکند، چون این برنامه فقط یک برنامه موبایلی است.

این اپلیکیشن دوبله صدا ویدئویی کاملا رایگان است و نیازی به هیچ پرداخت درون‌برنامه‌ای ندارد. اگر می‌خواهید روی ویدئو دوبله کنید، این برنامه شریک ایده‌آلی برای شماست.

ما می‌توانیم صدای هر کلیپ ویدئویی را دوبله کنیم یا عملا صدای جدیدی در فایل را حذف یا جایگزین کنیم. این اپلیکیشن، فایلهای چند فرمتی مثل Flv، Avi، mp4، ۳gp و موارد دیگری را می‌پذیرد.

 

۴. اپلیکیشن Narrator’s Voice (پیشنهاد ما-بهترین)

این اپلیکیشن همه کاره را در پلی استور پیدا کردم. به نظر من ارزش پرداخت درون‌برنامه‌ای را دارد هرچند اکثر امکانات ان رایگان می باشد.

اگر در مورد استفاده از این برنامه مطمئن نیستید، بد نیست بدانید که با کمک این برنامه می‌توانید صدای خودتان را روی فیلم مستند، پژوهش‌های موردی پاورپوینت و خیلی موارد دیگر قرار دهید و حتی گویندگی کنید.
Narrator’s Voice یک برنامه چندین زبانه است که به شما در ساخت ویدئوها کمک می‌کند. این اپلیکیشن وقتی تایپ می‌کنید با صداها و افکتهای چند زبانه، متن را به صورت صدا ضبط می‌کند.

 

۵. اپلیکیشن Voloco: Auto Voice Tune + Harmony (پیشنهادی)

Voloco، بهترین اپلیکیشن صداگذاری برای پردازش صدا در لحظه است و به طور خودکار به شما در تنظیم، هارمونی و تبدیل سخن به امواج کمک می‌کند. این برنامه برای سازندگان ساخته شده و شما می‌توانید ویدئوهای شخصی‌تان را با صدای عالی بسازید و آنها را در اینستاگرام تگ کنید. آنها بدون شک اثرتان را پست خواهند کرد.

با این برنامه می‌توانیم گام صدایمان را بر اساس نیاز ضعیف یا نیرومند کنیم. می‌توانیم آزادانه از حالتهای موجود که دارای یک آغازگر، رپ مدرن، p-tain، bon hiver و … است، استفاده کنیم. اینها ویژگی‌های اضافی هستند که می‌توانید با این برنامه تجربه کنید.

 

منبع

۲ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. آریانا گفت:
    لطفا این برنامه را بزارید دانلد کنم
    • کیان گفت:
      با سلام، لینک برنامه ها در مطلب قرار دارد، لطفا مطلب زیر را مطالعه فرمایید.
      <a href="https://tazehkar.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b5%d8%af%d8%a7%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88/" rel="ugc">https://tazehkar.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b5%d8%af%d8%a7%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88/</a>