اینترنتبرنامه iOSموبایل

معرفی و دانلود بهترین برنامه های رادیو برای آیفون

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بهترین برنامه های رادیو برای آیفون

معرفی و دانلود بهترین برنامه های رادیو برای آیفون

گاهی اوقات چیزی که دوست دارید با آیفون خود گوش دهید ، رادیوی FM ساده است. ممکن است از لیست های پخش و آهنگ های قدیمی خسته شده یا فقط از ایستگاه هایی که در اتومبیل خود گوش میدهید لذت میبرید و میخواهید آنها را روی دستگاه خود داشته باشید. رادیو FM میتواند به شما شنیدن میزبان هایی که دوست دارید،سخنرانی ورزشی ، بازی هایی که نمیتوانید آن ها را در تلویزیون ببینید و غیره را ارائه دهد (چیزهایی که فراتر از موسیقی هستند). بنابراین، اگر آماده گوش دادن به رادیو FM در آی فون خود هستید، ما در این مبحث به معرفی و دانلود بهترین برنامه های رادیو برای آیفون می پردازیم.

نکته: می توانید برای آشنایی با برنامه های مخفی کردن عکس در آیفون و سیستم عامل ios مبحث معرفی بهترین برنامه های مخفی کردن عکس در آیفون را مطالعه نمایید.

 

۱. برنامه iHeartRadio

بهترین برنامه های رادیو برای آیفون

با iHeartRadio می توانید ایستگاه های رادیویی محلی یا آنهایی که بر اساس نوع (متناسب با علایق و سلیقه خود) انتخابشان میکنید را بررسی کرده و دنبال کنید.میتوانید با ایستگاه هایی که از آنها لذت میبرید شگفت زده شوید و به سرعت در کتابخانه خود به آنها دسترسی داشته باشید.

همچنین برنامه ی iHeartRadio پادکست ها (podcast یک تکنولوژی جدید مانند برنامه ‌ای رادیویی یا مشابه آن است که به صورت دیجیتالی ضبط شده و در اینترنت به شکل محتوای صوتی منتشر می شود) ، ایجاد لیست پخش و قابلیت جستجو را ارائه میدهد.برای گوش دادن به ایستگاه مورد نظر خود ، روی آن ضربه بزنید، بعد از انتخاب شما، ایستگاه شروع به پخش میکند.

  • iHeartRadio را به صورت رایگان دانلود کنید و اگر ویژگی های بیشتری مانند دسترسی نامحدود به آهنگ ها، گوش دادن در حالت آفلاین و جستجوی نامحدود بخواهید، میتوانید از طریق خرید درون برنامه از این ویژگی ها استفاده کنید.

 

۲. برنامه TuneIn Radio

بهترین برنامه های رادیو برای آیفون

TuneIn Radio یکی دیگر از برنامه های عالی ایستگاه رادیویی FM است.ایستگاه های محلی را مرور کنید یا از میان موسیقی ، اخبار ، ورزش و سخنرانی انتخاب کنید. ایستگاه های مورد علاقه خود را علامت گذاری کنید تا بتوانید با یک ضربه به آنها گوش دهید(در دسترس باشند تا بتوانید فقط با یک کلیک روی ایستگاه مورد نظر آن را پخش کنید).

همچنین برنامه ی TuneIn Radio رویدادهای ورزشی تاپ ، موضوعات مختلف پادکست مانند جرایم واقعی و سرگرمی و گزینه ی جستجو را ارائه میدهد.یک ایستگاه را انتخاب کرده و روی Play ضربه بزنید.

 

۳. برنامه Simple Radio

بهترین برنامه های رادیو برای آیفون

Simple Radio دقیقا یک رادیوی ساده است.برنامه را باز کنید، با لیستی از ایستگاه های رادیویی توصیه شده بر اساس موقعیت مکانی خود مواجه میشوید. ایستگاه هایی که دوست دارید را به قسمت علاقه مندی های ( Favorites ) خود با یک ضربه اضافه کنید.

همچنین Simple Radio یک گزینه جستجو و یک Jukebox (با این برنامه به دنیایی از آهنگ ها دسترسی پیدا کنید) را ارائه میدهد.بنابراین میتوانید به ایستگاه های مورد علاقه خود مانند پاپ، جاز، راک و … گوش دهید.برای گوش دادن فقط روی ایستگاه رادیو ضربه بزنید.

 

۴. برنامه Radio FM

بهترین برنامه های رادیو برای آیفون

آیا می خواهید به ایستگاه های رادیویی کشوری و یا جهانی گوش دهید؟ Radio FM به شما اجازه می دهد که کشور، و در برخی موارد ایالت یا استان را انتخاب کنید.سپس یک لیست از ایستگاه ها را برای انتخاب خواهید دید.

برنامه Radio FM یک جستجو با فیلترهایی برای فرکانس، مکان ، نوع یا ژانر و علامت تماس را ارائه میدهد. همچنین می توانید ایستگاه های توصیه شده را مشاهده و آن هایی که مورد علاقه شما هستند را ذخیره کنید.برای شنیدن بر روی ایستگاه مورد نظر خود ضربه بزنید.

 

آماده ی شنیدن باشید

هر چهار برنامه رادیویی انتخاب فوق العاده ای هستند، بنابراین اگر ایستگاه های رادیویی FM را میخواهید، با هر یک از آنها ، انواع آنها، شاید هم همه ی آنها خوشحال و راضی خواهید شد.

 

منبع