آموزش iOSبرنامه iOS

معرفی و دانلود بهترین برنامه های رایگان دانلود آهنگ برای آیفون و آیپد

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بهترین برنامه های رایگان دانلود آهنگ برای آیفون

معرفی بهترین برنامه های رایگان دانلود آهنگ برای آیفون و آیپد

آیفون و آیپد که خیلی ها عاشقشان هستند، در واقع پخش کننده‌ های آهنگ فوق‌ العاده با ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری شگفت انگیزی اند که تجربه گوش دادن به آهنگ و آهنگ را افزایش می دهند. با این حال با این دستگاه ها فقط می توانید آهنگ ها را بصورت آنلاین پخش کنید و ضمنا برخلاف گوشی های اندرویدی، دانلود آهنگ در آیفون به صورت رایگان کار ساده ای نیست. خوشبختانه با استفاده از چند برنامه عالی آی او اس می توانید مشکل دانلود آهنگ در آیفون یا آیپد را حل کنید. در این مقاله ما ۷ تا از بهترین برنامه های رایگان دانلود آهنگ برای آیفون و آیپد را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی اتصال و مشاهده صفحه نمایش آیفون به مانیتور و لپ تاپ مبحث آموزش روش های مشاهده صفحه نمایش آیفون روی ویندوز (Screen Mirroring) را مطالعه نمایید.

 

۱- Spotify (اسپاتیفای)

وقتی نوبت به بهترین برنامه های دانلود رایگان آهنگ برای آیفون می رسد، باید به برنامه Spotify هم اشاره کنیم. این برنامه به شما این امکان را می دهد که از میلیون ها آهنگ از سراسر جهان به صورت رایگان لذت ببرید و آهنگ ها را به صورت آفلاین ذخیره کنید. همچنین تعداد زیادی پادکست هم درون این برنامه وجود دارد. با استفاده از قسمت user-friendly interface، می توانید آهنگ ها ، هنرمند یا آلبوم مورد علاقه خود را جستجو کرده و به راحتی یک مجموعه آهنگ بزرگ بسازید. علاوه بر این مطابق سلیقه شما، این برنامه توصیه های شخصی و لیست آهنگ آماده پخش برای شما را هم ارائه می دهد. اگر می خواهید از قابلیت های بیشتر این برنامه لذت ببرید، اشتراک پریمیوم آن را بخرید.

 

۲- آمازون Prime Music (آمازون پرایم)

اگر در آمازون اشتراک اصلی داشته باشید می توانید به طور رایگان از سرویس آهنگ پرایم هم استفاده کنید. آمازون برنامه ای عالی برای دانلود آهنگ است که به کاربران این امکان را می دهد تا هر آهنگی را که دوست دارند از طریق آیفون و آیپد گوش کنند. شما می توانید از طریق بخش هنرمندان، ژانرها ، لیست های پخش و غیره به آهنگ های مورد علاقه تان دسترسی داشته باشید. در صورت عدم دسترسی به اینترنت نیز کاربران می توانند آهنگ ها را به صورت آفلاین ذخیره کنند.

 

۳- Google Play Music (گوگل پلی میوزیک)

برنامه رسمی آهنگ گوگل یکی از بهترین برنامه ها برای گوش دادن به آهنگ است. دلیل این انتخاب فقط به خاطر آهنگ های فوق العاده‌ای که این برنامه ارائه می دهد نیست؛ بلکه این اپلیکیشن ویژگی های بسیار جذابی هم در اختیار شما می گذارد. این برنامه به کاربران امکان می دهد که تا حداکثر ۵۰ هزار آهنگ شخصی خود را به صورت آنلاین ذخیره کنند.

علاوه بر این می توانید از طریق برنامه آی او اس به این آهنگ ها دسترسی داشته باشید. کاربران این برنامه همچنین می توانند این آهنگ ها را پشت سرهم پخش کنند و یا آنها را به صورت آفلاین در آیفون یا آیپد خود ذخیره کنند.

به خاطر تمام این ویژگی‌ها که به صورت رایگان در دسترس است، برنامه Google Play Music واقعاً یکی از بهترین برنامه های دانلود رایگان آهنگ در آیفون محسوب می شود. نکته مثبت درمورد این برنامه این است که چون این اپلیکیشن برنامه رسمی خود گوگل است؛ بنابراین دیگر لازم نیست نگران مسائل امنیتی آن باشید.

 

۴- Evermusic (اور میوزیک)

Evermusic یکی از بهترین برنامه ها برای دانلود آهنگ در آیفون و آیپد است. این برنامه پخش کننده آهنگ آی او اس، ویژگی های عالی و بسیار خوبی را برای پخش و سازماندهی آهنگ ارائه می دهد. اما چیزی که این برنامه را از بقیه برنامه ها متمایز می کند، ادغام آن با تعدادی از سرویس های ابری مثل گوگل درایو، دراپ باکس، وان درایو و غیره است.

این اپلیکیشن به کاربران امکان می دهد که آهنگ های خودشان را در فضای ابری ذخیره کنند. آنها همچنین می توانند آهنگ ها را به صورت آفلاین دانلود کنند یا آنها را با سرویس های وابسته به کلود پشت سرهم پخش کنند. دانلود و استفاده از این برنامه در آیفون و آیپد رایگان است.

 

۵- Mazika (مازیکا)

Mazika یکی از برنامه های عالی برای ذخیره آهنگ در آی او اس است. این اپلیکیشن مجموعه ای شگفت انگیز از آهنگ های مختلف دارد و به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق آلبوم ها، هنرمندان یا ژانرها به جستجوی موزیک مورد علاقه شان بپردازند. همچنین در این برنامه می توانید پلی لیست های مخصوص خودتان را هم ایجاد کنید. علاوه بر این، حالت ذخیره آفلاین برای گوش دادن آهنگ به صورت آفلاین در آیفون هم برای شما در این برنامه فراهم شده است. دانلود و استفاده از این اپلیکیشن رایگان است.

 

روش های دانلود رایگان آهنگ در آیفون و آیپد

اگر آهنگ های ام پی تری را در کامپیوتر خود دانلود کرده‌ اید، می توانید از همه سرویس های ذخیره سازی ابری برای ذخیره آنها استفاده کنید و سپس با استفاده از برنامه های مخصوص آنها را در آیفون خود دانلود کنید. در کنار برنامه هایی که در بخش قبلی به آنها اشاره کردیم، اگر از سایت های رایگان، آهنگ دانلود می کنید می توانید از Documents by Readdle برای ذخیره آهنگ در دستگاه های آی او اس استفاده کنید.

این اپلیکیشن یک برنامه مدیریت فایل برای آی او اس است که مرورگر آن می‌تواند فایل های ام پی تری را از وب سایت های آهنگ در آیفون دانلود کند. در این برنامه می توانید آهنگ ها را سازماندهی کرده و هر کدام را با استفاده از پخش کننده آهنگ داخلی برنامه پخش کنید. با این حال اگر قصد دارید کارهایی به جز گوش دادن با آهنگ انجام دهید، از قانونی بودن آهنگی که از این سایت ها دانلود می‌کنید مطمئن شوید. توصیه می کنیم درگیر مسائل غیرقانونی نشوید.

 

از یوتیوب آهنگ دانلود کنید

یوتیوب مجموعه بزرگیست که فیلم های متنوعی از جمله موزیک ویدئوهای مختلف را ارائه می دهد. دوستداران آهنگ می توانند کانال های موزیک ویدیو را در یوتیوب دنبال کنند؛ اما برای خیلی ها لذت بردن از آهنگ با تماشای موزیک ویدئو همخوانی زیادی ندارد. اگر شما هم جزو این دسته هستید می توانید موزیک ویدئو دانلود شده را به فایل ام پی تری تبدیل کنید تا بتوانید در هر زمان و هر مکان به آهنگ ها مورد علاقه‌تان گوش بدهید.

Jihosoft 4K Video Downloader انتخاب خوبی برای شماست. با اینکه اسمش سخت است اما کارایی زیادی دارد. این برنامه به شما کمک می کند فیلم ها را از یوتیوب، فیس بوک توییتر یا سایت های دیگر دانلود کنید. همچنین برای تبدیل فیلم ها به فرمت ام پی تری هم مفید است و صدا را با کیفیت عالی حفظ می کند.

 

جمع بندی

با استفاده از لیست بهترین برنامه های ذخیره آهنگ که ما امروز در اختیارتان گذاشتیم می توانید به صورت رایگان آهنگ های مورد علاقه تان را در آیفون و آیپد دانلود کنید. استفاده از این برنامه ها بسیار آسان است. با به روز رسانی ‌های منظم هم اشکالات برنامه ها به تدریج برطرف می شوند. اگر پیشنهاد دیگری درمورد برنامه های ذخیره آهنگ برای آیفون دارید لطفاً در بخش نظرات همین پست آنها را برای ما بنویسید. خوشحال می شویم نظراتتان را بخوانیم.

 

منبع