اینترنتبرنامه iOSموبایل

معرفی بهترین برنامه های مخفی کردن عکس در آیفون

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

برنامه های مخفی کردن عکس در آیفون

معرفی بهترین برنامه های مخفی کردن عکس در آیفون

آیا شما عکس‌هایی در آیفون خود دارید که می‌خواهید آنها را مخفی نگهدارید؟ اینکه کسی به دلخواه سر گوشی شما برود باعث ناآرامی ذهنی و سردرد می شود. اصلا شاید گوشی خودتان را برای بازی به کودکانتان بدهید یا برای تماس گرفتن به دوستانتان قرض دهید. ناگهان آن عکس‌ها بر روی صفحه نمایان می‌شوند. فرقی ندارد که محتوای عکس‌ها چه باشد، در اینجا راهی برای دیده نشدن عکسهایتان به شما می دهیم. در این مبحث برنامه های مخفی کردن عکس در آیفون را معرفی می‌کنیم.

نکته: می توانید برای یادگیری تهیه اسکرین شات در گوشی آیفون و سیستم عامل ios مبحث آموزش گرفتن اسکرین شات در گوشی آیفون را مطالعه نمایید.

 

۱. برنامه Private Photo Vault – Pic Safe

برنامه‌ی Private Photo Vault – Pic Safe را نصب نموده و کد عبور(passcode) را وارد کنید. در صورت فراموش کردن کد عبورتان می‌توانید به صورت اختیاری ایمیل خود را وارد نمایید.

هنگامی که شما کد عبورتان را وارد نمودید می‌توانید وارد برنامه شوید. شما می‌توانید عکس‌های دلخواهتان را از گالری عکس‌ها یا دوربین گوشی خود به برنامه اضافه کنید همچنین در صورت داشتن پوشه می‌توانید عکس‌ها را انتقال دهید پس از اضافه نمودن عکس‌ها از شما سؤال می‌شود که آیا مایل به حذف شدن عکس‌ها از محل اولشان هستید.

همچنین می‌توانید آلبوم‌های عکسی ایجاد کنید و برای هر کدام به صورت جداگانه پسورد بگذارید همچنین در صورت فراموش کردن پسوردتان می‌توانید از ایمیل، پشتیبان گیری کنید. این ویژگی‌ها در کنار کلمه‌ی عبور برنامه امنیت بیشتری به شما در استفاده از برنامه می‌دهد.

برنامه های مخفی کردن عکس در آیفون

برنامه‌ی Private Photo Vault – Pic Safe یک برنامه‌ی رایگان و خوب است که می‌توانید از آن برای پنهان کردن عکس‌های خودتان استفاده کنید.

  • دسترسی: آیفون، آیپد و اندروید
  • هزینه: با خرید رایگان اپلیکیشن امکان به روزرسانی و دریافت آخرین آلبوم‌های عکس، انتقال بی سیم، تعیین پسورد و حذف تبلیغات و غیره را پیدا می‌کنید.

 

۲. برنامه Secret Photo Album Hide Photo

برنامه های مخفی کردن عکس در آیفون

برنامه‌ی Secret Photo Album Hide Photo همانند برنامه‌ی Private Photo Vault شروع می‌شود.کلمه‌ی عبور خود را ساخته و آن را ثبت کنید. این برنامه به شما اجازه می‌دهد که از این مرحله عبور کنید هر چند که امنیت عکس‌های شما کاهش می یابد. شما می‌توانید آدرس ایمیل خودتان را در صورت فراموش کردن کلمه‌ی عبور ثبت شده وارد نمایید. می‌توانید عکس‌های خودتان را از Photos app و iCloud, camera انتقال دهید. همچنین می‌توانید یک آلبوم جدید با اسم دلخواه خود ایجاد کنید. می‌توانید با قابلیت Pan Gesture عکس‌های متعددی را به آسانی انتخاب کنید. همچنین این برنامه به محض انتقال عکس‌ها قابلیت حذف آنها در محل اولیه را دارد.

برنامه های مخفی کردن عکس در آیفون

روش فوق العاده ی دیگر برای پنهان کردن عکسهایتان بررسی Secret Photo Album Hide Photo است.

  • دسترسی: آیفون و آیپد
  • هزینه: با خرید رایگان اپلیکیشن امکان اشتراک گذاری و دریافت نسخه‌ی پشتیبانiCloud ، وای فای بی سیم، ویرایش کننده عکس و حذف تبلیغات وجود دارد.

 

۳. برنامه Secret Photo Vault- Keepsafe

برنامه های مخفی کردن عکس در آیفون

در برنامه‌ی Secret Photo Vault- Keepsafe می‌توانید تنها به وسیله‌ی اسم و آدرس ایمیل خود یک اکانت ایجاد کنید. در ادامه با وارد نمودن کلمه‌ی عبور می‌توانید به برنامه دسترسی پیدا کنید. صفحه‌ی اصلی قابلیتی فراتر از ساخت آلبوم دارد، از جمله اضافه کردن ویدئو، حافظه‌ی آیدی و آلبوم مشترک.

می‌توانید برای امنیت بیشتر برای آلبوم‌های خصوصی خودتان پسورد بگذارید. در صورت تمایل می‌توانید برای هر یک از آلبوم‌های ساخته شده یک کلمه‌ی عبور بگذارید، سپس عکس‌ها را از گالری، دوربین یا پوشه‌ی فایل‌ها انتقال دهید. این برنامه نیز همانند دیگر برنامه‌ها قابلیت حذف عکس از محل اولیه‌اش را دارد.

برنامه‌ی Secret Photo Vault- Keepsafe تنظیماتی برای زنگ‌های هشدار ورود غیرمجاز، پین تقلبی، تم‌ها و سایر موارد دارد که این نرم افزار را به گزینه‌ی مناسبی برای پنهان کردن عکس‌هایتان تبدیل می‌کند.

برنامه های مخفی کردن عکس در آیفون

  • دسترسی: iPhone, iPad and Android
  • هزینه: با خرید رایگان اپلیکیشن امکان اشتراک گذاری و دریافت تمامی ویژگی‌ها، افزایش حافظه، فضای ابری بزرگتر و حذف تبلیغات را پیدا می‌کنید.

 

منبع