اینترنتموبایل

آموزش بازیابی پیام هایی پاک شده در واتساپ

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بازیابی پیام هایی پاک شده در واتساپ

آموزش بازیابی پیام هایی پاک شده در واتساپ

برنامه واتس اپ، این امکان را به کاربران می دهد تا شما بتوانید پیام های خود را برای فردی که فرستادید پاک کنید تا فرد مقابل پیام شما را دیگر نتواند بخواند. اما گاهی اوقات فردی پیامی برای شما می فرستد و سپس آن را پاک می کند و شما کنجکاو می شوید که آن پیام چی بوده است. یک برنامه اندرویدی وجود دارد که شما می توانید پیام های پاک شده را به راحتی بخوانید. در حال حاضر، شما برای پاک کردن پیامی که برای فرد مقابل فرستادید، ۶۸ دقیقه وقت دارید در غیر این صورت این پیام فقط برای شما پاک می شود. اما در نسخه های قبلی، این زمان تنها ۷ دقیقه بود. برنامه ای به نام WhatsRemoves از این مزیت استفاده کرده و هم اکنون به شما شانسی برای نگه داشتن و خواندن پیام های حذف شده را می دهد. بهتر از آن، این برنامه به طور خودکار آن ها را برای شما بازیابی می کند. ما در این مقاله، به آموزش نحوه بازیابی پیام هایی پاک شده در واتساپ خواهیم پرداخت.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنائی با چگونگی فعال کردن تم تیره در واتساپ مبحث آموزش فعالسازی تم تیره (دارک مود) در واتساپ را مطالعه نمایید.

 

نکته قبل از شروع آموزش بازیابی پیام هایی پاک شده در واتساپ

لطفاً توجه داشته باشید که برنامه WhatsRemoved خارج از محیط برنامه WhatsApp کار می کند و زبانه پیام های WhatsApp را از طریق سیستم اطلاع رسانی تلفن هوشمند شما نگه می دارد. به همین دلیل، ما به شدت توصیه می کنیم اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید، بخش نوتیفیکیشن را در WhatsApp فعال کنید. در غیر این صورت، WhatsRemoved ممکن است نتواند متون حذف شده شما را رهگیری و بازیابی کند.

 

مرحله اول: برنامه WhatsRemoved رانصب کنید

برنامه WhatsRemoved به صورت رایگان در فروشگاه play یا google play قرار دارد و شما به راحتی می توانید این برنامه را از این طریق دانلود و نصب کنید. هم چنین می توانید از طریق لینک زیر این برنامه را دانلود کنید:

بازیابی پیام هایی پاک شده در واتساپ

 

مرحله دوم: مجوز دادن به برنامه

زمانی که WhatsRemoved را نصب کردید، برنامه را باز کنید و اعلان ها را دنبال کنید. در این میان از شما خواسته می شود یک روش برای نصب کردن برنامه انتخاب کنید، بنابراین روش پیشنهادی را انتخاب کنید. در آنجا مجوز اعلان درخواست دسترسی به عکس ها، رسانه ها و فایل های تلفن شما بر روی صفحه نمایش داده می شود. برای دسترسی به برنامه گزینه ” Allow” یا “مجاز است” را انتخاب کنید.

بازیابی پیام هایی پاک شده در واتساپ

بعد از اینکه به برنامه، مجوز دسترسی به فایل های تلفن همراهتان را دادید، بلافاصله ” Notification Lister Service” یا “سرویس لیست اعلان” بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. برای رفتن به صفحه ” Notification Access” یا “دسترسی به اعلان” گزینه ” Yes” یا “بله” را انتخاب کنید، سپس روی سوییچ ” Read Notification Data” یا “خواندن اطلاعات هشدار” برای برنامه ضربه بزنید. در آنجا، برای نهایی کردن تنظیم، گزینه تأیید ” Allow” یا “مجاز” را انتخاب کنید.

بازیابی پیام هایی پاک شده در واتساپ

 

مرحله سوم: برای بازیابی پیام های حذف شده صبر کنید

برنامه WhatsRemoved در پشت صحنه واتس اپ، برای رهگیری پیام هایی که در واتس اپ دریافت می کنید مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر دریافت پیام هایتان باشید. زمانی که پیامی پاک شود، برنامه WhatsRemoved بلافاصله به شما اطلاع می دهد و شما می توانید مستقیماً از نوار اعلان در بالای صفحه آن را ببینید. اگرچه ۱۰۰٪ نیست، اما این برنامه همچنین می تواند فایل های رسانه ای پاک شده را که با موفقیت بارگیری می شوند را نیز، بازیابی کند. بعد از بازیابی، شما می توانید فایلی را که برایتان فرستاده شده بود اما پاک شد را دانلود کرده و ببینید.

بازیابی پیام هایی پاک شده در واتساپ

 

منبع