اینترنتکامپیوترموبایل

معرفی ۵ افزونه برای افزایش سرعت مرورگر کروم

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

افزونه برای افزایش سرعت مرورگر کروم

معرفی ۵ افزونه برای افزایش سرعت مرورگر کروم

امروزه اینترنت نقش مهمی در زندگی ما دارد و ما برای استفاده از این فضای بیکران باید از مرورگرهایی با سرعت مناسب استفاده کنیم.کروم یکی از مرورگرهای محبوب مورد استفاده است سرعت مناسبی در مقابل رقبای خود دارد اما با اینحال گاهی اوقات و بخصوص زمانی که از اینترنت با سرعت پایین استفاده می کنید، سرعت مناسبی ندارد. در این مطلب قصد معرفی ۵ افزونه برای افزایش سرعت مرورگر کروم داریم که با استفاده از آن ها سرعت مرورگر خود را افزایش دهید.

نکته:شما می توانید مبحث آموزش تشخیص سریع اتصال فلش یا کابل USB در جهت صحیح را مطالعه نمایید.

 

۱. FasterChrome (بارگذاری هوشمند)

این افزونه حرکت موس را در مرورگر ردیابی و آنالیز می‌کند و هنگامی که شما موس را روی یک لینک نگه دارید، FasterChrome شروع به بارگذاری آن لینک می‌کند و از حالت معمول کروم سرعت بیشتری دارد.

افزونه برای افزایش سرعت مرورگر کروم

نکته: استفاده از این افزونه ممکن است باعث افزایش مصرف اینترنت شود اما این مقدار زیاد نخواهد بود، در عوض سرعت مرورگر شما افزایش می یابد.

 

uBlock Origin .۲ (مسدود کننده تبلیغات)

با استفاده از این افزونه می‌توانید به صورت دلخواه فیلترهای جدیدی روی آن بگذارید و تبلیغاتی که نمایش داده می‌شوند را مسدود کنید.برنامه uBlock Origin برنامه ای جدید و مدرن می باشد که به طور قابل توجهی باعث صرفه جویی در مصرف حافظه و پردازنده نیز می‌شود.

افزونه برای افزایش سرعت مرورگر کروم

 

Web Boost .۳ (حذف کدهای تکراری)

Web Boost  به جای بهینه‌سازی هر صفحه و یا پیش‌بارگیری آن،در تلاش است با  ذخیره کد‌های تکراری هنگام باز کردن سایت‌ها، از حجم کاری کروم کم کند. این کدها توسط اکثر سایت‌های محبوب استفاده می‌شوند و با فعال شدن این افزونه دیگر نیازی به بارگیری این کدها در هر بار بازکردن سایت نخواهد بود. به طور معمول باز شدن یک سایت بیش از ۲ ثانیه طول می‌کشد ولی با استفاده از این ترفند سرعت باز شدن آن سه برابر خواهد شد. این برنامه تبلیغات را هم مسدود و حذف می‌کند که بارگذاری سریع تر انجام شود.

افزونه برای افزایش سرعت مرورگر کروم

 

۴. The Great Suspender (کاهش مصرف حافظه رم)

این افزونه به دلیل کاهش مصرف حافظه به طور موقت تب هایی که از مرورگر کروم استفاده نمی شود را غیرفعال می کند به عبارت دیگر این افزونه باعث می شود تا بتوانید چندین تب را به صورت همزمان در مرورگر باز کنید و بدون آنکه از سرعت کامپیوتر کم شود بتوانید از آن استفاده کنید.

همچنین اگر بخواهید دوباره از تب هایی که غیر فعال شده اند استفاده کنید،با کلیک کردن بر روی آن ها می توانید مجددا آن ها را فعال کرده و از آن ها استفاده کنید.

افزونه برای افزایش سرعت مرورگر کروم

 

۵. SearchPreview (مشاهده سایت قبل از باز کردن آن)

SearchPreview یک تصویر پیش نمایش از صفحه وب را در لیست نتایج جستجوی گوگل ظاهر می‌کند تا دیگر برای مشاهده هر صفحه نیازی نباشد تا آن را باز کنید.

افزونه برای افزایش سرعت مرورگر کروم

بدین ترتیب شما می توانید با استفاده از افزودن هر افزونه ای که نیاز دارید،به بخش های مختلف کروم خود سرعت ببخشید و از استفاده از آن لذت ببرید.