اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش استفاده از فیلترهای چهره در استوری و لایو اینستاگرام

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

استفاده از فیلترهای چهره در استوری و لایو اینستاگرام

استفاده از فیلترهای چهره در استوری و لایو اینستاگرام

فیلترها یا افکت های چهره اینستاگرام یکی از ویژگی های جذابی است که در نسخه های جدید اینستاگرام به آن اضافه شده است و کاربران به راحتی می توانند از آن ها استفاده کنند. این قابلیت ابتدا برای استوری اینستاگرام فعال بود اما اکنون برای لایو نیز قابل دسترسی می باشد. ما در این مطلب نحوه استفاده از فیلترهای چهره در استوری و لایو اینستاگرام را به شما اموزش دهیم.

فیلترهای چهره در اینستاگرام نیز از قابلیت های مورد علاقه کاربران می باشد که پیشتر در اپلیکیشن اسنپ چت موجود بود اما در نسخه های اخیر اینستاگرام نیر این قابلیت جذاب اضافه شده است.

نکته: استفاده از این فیلترهای چهره برای استوری ها و لایو فعال می باشد. هنگام استفاده از دوربین سلفی و دوربین اصلی می توانید از این فیلترها استفاده کنید. استوری دارای فیلتر شما می‌تواند به صورت معمولی، بومرنگ، هندزفری و Rewind یا حالات دیگر باشد.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی دانلود ویدئو از ریلز در اینستاگرام مبحث آموزش دانلود ویدیو از ریلز اینستاگرام در اندروید و آیفون (Instagram Reels) را مطالعه نمایید.

 

نحوه استفاده از فیلترهای چهره در اینستاگرام 

۱. ابتدا آخرین نسخه اینستاگرام را نصب کنید.

۲. با کلیک بر روی پروفایل خود در قسمت استوری ها، به بخش استوری بروید.

استفاده از فیلترهای چهره در استوری و لایو اینستاگرام

۳. حال در قسمت پایین و سمت راست آیکون صورت را انتخاب کنید.

۴. لیست فیلترها نشان داده می شود که می توانید فیلتر مورد نظر را برای استوری خود انتخاب کنید.

استفاده از فیلترهای چهره در استوری و لایو اینستاگرام

۵. بعد از ثبت عکس، گزینه Your Story را انتخاب کنید تا عکس فیلتردار در استوری قرار داده شود.

 

نحوه استفاده از فیلترهای چهره در اینستاگرام در لایو

برای استفاده از این فیلترها در لایو کافی ست با رفتن به قسمت گذاشتن استوری سپس با استفاده از گزینه هایی که در پایین آیکون دوربین برای شما نشان داده می شود، آن را به حالت لایو تغییر دهید.

پس از این کار می بینید که در قسمت سمت راست گزینه دوربین، آیکون صورتک برای شما نشان داده می شود. با ضربه زدن بر روی آن، حالت های مختلف از افکت چهره برای شما نشان داده می شود. که می توانید هر کدام را که مایل بودید انتخاب کنید و لایو خود را ضبط کنید.