اینترنتموبایل

آموزش استفاده از جئو استیکرز در استوری اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

استفاده از جئو استیکرز در استوری اینستاگرام

آموزش استفاده از جئو استیکرز در استوری اینستاگرام

ظاهرا روز به روز قابلیت‌های بیشتری از اپلیکیشن اسنپ چت (Snapchat) در حال اضافه شدن به اینستاگرام هستند. به زودی کاربران اینستاگرام در سراسر دنیا قادر به استفاده از استیکرهای مبتنی بر موقعیت مکانی (جئو استیکرز) خواهند بود. جئو استیکرز (Geostickers) در واقع استیکرهایی هستند که با توجه به موقعیت مکانی کاربر ارائه و توسط کاربران قابل استفاده می‌شوند. هم اکنون اسنپ چت از این قابلیت پشتیبانی می‌کند. برای مثال اگر به فرانسه سفر کنید، قادر به استفاده از استیکرهای مطابق با کشور فرانسه می‌شوید. حال اینستاگرام هم این قابلیت را به نسخه ios اپلیکیشن خود اضافه کرده و امکان استفاده از جئو استیکرز در استوریز اینستاگرام را محقق ساخته است. همچنین اینستاگرام اشاره داشته که به زودی استفاده از جئو استیکرز در استوریز اینستاگرام برای سایر مناطق هم منتشر می‌شود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش استفاده از جئو استیکرز در استوری اینستاگرام بپردازیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای آشنایی با چگونگی آموزش استفاده از ابزار Reels در اینستاگرام، مبحث آموزش استفاده از ابزار Reels در استوری اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

استفاده از جئو استیکرز در استوری اینستاگرام

بنابراین اگر هم اکنون جدیدترین نسخه برنامه اینستاگرام را بر روی آیفون یا آیپدتان نصب کنید و به مکانی بروید که از نظر جغرافیایی تحت پوشش جئو استیکرز اینستاگرام قرار داشته باشد، می‌توانید از استوریز خود از استیکرهای مذکور بهره ببرید. در ادامه این مقاله قصد داریم که نحوه استفاده از جئو استیکرز در استوریز اینستاگرام (Geostickers) را به شما عزیزان آموزش دهیم.

 

نحوه استفاده از جئو استیکرز در استوری اینستاگرام (Geostickers)

همانطور که پیش از این عمل اشاره کردیم، در حال حاضر جئو استیکرز یا همان استیکرهای مبتنی بر موقعیت مکانی در اینستاگرام فقط در مناطق خاصی قابل استفاده هستند. برای استفاده از این قابلیت در استوریز نسخه iOS اینستاگرام، ابتدا جدیدترین نسخه این برنامه را دانلود و بر روی آیفون یا آیپدتان نصب کنید. سپس مراحل زیر را طی نمایید:

  • اپلیکیشن اینستاگرام را در آیفون یا آیپدتان اجرا کنید.
  • آیکون دوربین را لمس کنید تا دوربین دستگاه فعال شود. این کار را با کشیدن انگشت خود به سمت راست از روی نمایشگر هم می‌توانید انجام دهید.
  • حال یک عکس یا ویدیوی جدید ضبط کنید.
  • آیکون استیکرها را از گوشه سمت راست و بالای صفحه انتخاب کنید.

استفاده از جئو استیکرز در استوری اینستاگرام

  • در این شرایط لیستی از استیکرهای مختلف نمایان می‌شود. اگر قابلیت جئو استیکر در استوریز اینستاگرام (Geostickers) در منطقه مورد نظرتان فعال باشد، شاهد ارائه استیکرهای اختصاصی در لیست خواهید بود که موضوعی مرتبط با موقعیت مکانی شما دارند.
  • هر تعداد استیکر که تمایل دارید را انتخاب کنید.

استفاده از جئو استیکرز در استوری اینستاگرام

  • با لمس آیکونی که در گوشه سمت راست و پایین صفحه ارائه شده، قادر به ارسال عکس یا ویدیوی مورد نظر در استوریز اینستاگرام خواهید بود.

استفاده از جئو استیکرز در استوری اینستاگرام

بنابراین به این صورت می‌توانید از جئو استیکرز در استوریز اینستاگرام (Geostickers) استفاده کنید. در نظر داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت حتما باید GPS دستگاه فعال باشد. در آیفون‌های اپل باید گزینه Location Services را بدین منظور فعال نمایید و به اپلیکیشن‌های مرتبط اجازه دسترسی به موقعیت مکانی را بدهید.

 

منبع