اینترنتموبایل

آموزش ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام

آموزش ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام

تا پیش از این زمانی که شما استوری کاربری را در اینستاگرام مشاهده می‌کردید، فقط می‌توانستید برای او پیام متنی ارسال کنید. مثلا بگوییم به به چه عکس زیبایی! اما هم اکنون و با آپدیت اینستاگرام می‌توانید علاوه بر نوشته یا متن، برای استوری های دوستتان پاسخ تصویری بفرستید. برای مثال می‌توانید بعد از مشاهده استوری دوست خود سریعا یک ویدیو یا عکس از خودتان برای او ارسال و عکس‌العمل خود را در قبال تصویر برای استوری او بیان کنید. در این مبحث ما به آموزش نحوه ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام می پردازیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: برای آشنایی و دانلود برنامه های ساخت عکس چهارخونه در اینستاگرام، معرفی بهترین برنامه ساخت عکس گرید یا چهارخونه در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه ارسال پاسخ تصویری در اینستاگرام

ارسال پاسخ ویدیویی یا تصویری برای استوری های اینستاگرام به سادگی انجام می‌شود. بدین منظور کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام

۱. برنامه اینستاگرام را اجرا و به استوری مورد نظرتان بروید.

۲. از منوی زیرین صفحه آیکون دوربین را لمس کنید.

۳. حالا عکس یا ویدیوی مورد نظرتان را ضبط نمایید (در این شرایط عکسی که شما در حال پاسخ به آن هستید در گوشه صفحه نمایش داده می‌شود تا بدانید که ریپلای شما برای چه پستی انجام می‌شود).

۴. بعد از ضبط عکس یا ویدیوی مورد نظرتان کافیست که گزینه Send را انتخاب کنید تا ارسال شود.

نکته جالب در اینجاست که اینستاگرام حتی این امکان را فراهم کرده که کاربران در حین ارسال پاسخ در استوری از ویژگی‌ های مکملی مثل اضافه کردن استیکر به عکس یا ویدیوی خود، ضبط به صورت بومبرنگ (Boomerang)، ریویند (Rewind) و غیره هم استفاده کنند. بنابراین شما مجبور نخواهید بود که یک عکس یا ویدیوی معمولی را به عنوان پاسخ به استوری دوست خود ارسال کنید و می‌توانید انیمیشن های مورد نظرتان را پیش از ارسال به عکس یا ویدیوی خود اضافه نمایید.

 

منبع