اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش گذاشتن قیمت در پست اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

گذاشتن قیمت در پست اینستاگرام

آموزش گذاشتن قیمت در پست اینستاگرام

امروزه شبکه های اجتماعی محبوبیت بسیاری در بین افراد جامعه دارند. یکی از این شبکه های اجتماعی اپلیکیشن اینستاگرام می باشد که باتوجه به محبوبیت آن توسعه دهندگان این برنامه سعی دارند تا در هر به روز رسانی قابلیت های جدیدی را به اینستاگارم اضافه کنند. یکی از قابلیت هایی که به تازگی و در نسخه های اخیر نرم افزار اینستاگرام به آن افزوده شده است، افزودن تگ یا قیمت بر روی محصولات می باشد که صاحبان حساب های کاربری بیزینس، می توانند از این طریق و با استفاده از این قابلیت بر روی پست های خود، محصولات خود را به فروش برسانند. به همین دیلیل ما قصد داریم تا در این مطلب نحوه گذاشتن قیمت در پست اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی استفاده از آواتار در استوری اینستاگرام، مبحث آموزش استفاده از آواتار در استوری اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

شرایط گذاشتن قیمت در پست اینستاگرام

– باید به این موضوع توجه داشته باشید که باید در یکی از کشورهای مورد تایید اینستاگرام حساب اینستاگرام داشته باشید.

– دارا بودن صفحه تجاری در فیس بوک

– صفحه بیزینس شما در نرم افزار اینستاگرام باید به صفحه تجاری تان در فیسبوک متصل باشد.

– برای فعال سازی فروشگاه اینستاگرام نیاز به تایید از سوی اینستاگرام دارید.

– دارا بودن یک سایت فروشگاهی برای محصولات فیزیکی (محصولات دیجیتالی و خدماتی پشتیبانی نمی شوند.)

 

نحوه گذاشتن قیمت در پست اینستاگرام

خبر خوب این است که شما می توانید روی پست های قدیمی هم تگ خرید محصول در اینستاگرام را اضافه نمایید. علاوه بر این هر کاربری در اینستاگرام بدون هیچ محدودیتی می تواند از امکانات فروشگاهی اینستاگرام استفاده کند و برای افزودن تگ قیمت نیاز به تعداد فالوور بالا نخواهد داشت.

جهت یادگیری نحوه انجام این کار کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در زیر پیش بروید:

۱. قبل از هرکاری همان طور که گفتیم باید اکانت خود را به یک حساب تجاری یا بیزینس تبدیل کنید.

۲. سپس از قرار داشتن در یکی از کشورهای مورد تایید نرم افزار اینستاگرام اطمینان یابید.

۳. پس از بررسی گزینه های قبلی، نرم افزار خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی کنید.

۴. در مرحله ی چهارم حساب کاربری اینستاگرام خود را به بخش تجاری فیس بوک اضافه کنید.

۵. جهت انجام این کار ابتدا در فیس بوک یک صفحه تجاری برای کسب و کارتان ایجاد کنید و از طریق گزینه link Accounts اکانت اینستاگرام خود را به صفحه تجاری فیس بوکتان متصل نمایید.

۶. سپس کاتالوگ محصولات خود را در فیس بوک ایجاد کنید.

۷. ابتدا وارد منوی تنظیمات شده و گزینه Template and Tabs را انتخاب کنید تا بتوانید یک فروشگاه فیس بوک ایجاد کنید.

گذاشتن قیمت در پست اینستاگرام

۸.اکنون در منوی سمت راست صفحه گزینه settings که در مقابل تب shop قرار دارد را انتخاب نمایید و روی لینک ظاهر شده ضربه بزنید.

مرحله 8

۹. سپس در صفحه شاپینگ محصولات خود را به فروشگاه تان اضافه نمایید. برای انجام این کار روی دکمه add product کلیک کنید و محصول خود را به همراه اطلاعات آن وارد نمایید.

نکته: به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که خوشبختانه در صورتی که محصولی را به اشتباه معرفی کردید می توانید آن را ویرایش و یا حذف نمایید.

۱۰. در نهایت پس از اینکه محصول خود را اضافه نمودید باید از سوی تیم فیسبوک منتظر تاییدیه باشید. در صورتی که محصول شما تایید نشد اطلاعات آن را کمی ویرایش کنید.

نکته: مسئله دیگری که توجه به آن از اهمین فراوانی برخوردار است، این است که باید قبل از وارد کردن محصول، واحد پول و نحوه پرداخت محصول را مشخص نمایید.

۱۱. در صورت تایید فروشگاه توسط اینستاگرام در اپلیکینش اینستاگرام با پیغام start tagging product on instagram مواجه می شوید.

۱۲. در صورت فعال شدن تگ اینستاگرام برای شما، در هنگام انتشار پست در بخش کپشن گزینه tag product در زیر tag people افزوده می شود.

۱۳. برای افزودن تگ خرید در اینستاگرام در هنگام انتشار پست در مرحله آخر گزینه tag product را انتخاب نمایید.

مرحله 13

۱۴. همچنین باید به شما بگوییم که امکان استفاده از تگ محصول و تگ اکانت به صورت همزمان در یک پست وجود ندارد.

نکته: به این مسئله توجه داشته باشید که در صورت عدم مشاهده این گزینه،  احتمالا حساب شما هنوز در حال بررسی است و روند بررسی حساب ممکن است تا چند روز طول بکشد.

 

منبع