اینترنتبرنامه اندرویدموبایل

آموزش کلون کردن برنامه های اندروید با برنامه App Cloner

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

نحوه کلون کردن برنامه های اندروید

شما با کلون کردن برنامه های اندروید میتوانید یک نرم افزار را چندین بار روی یک گوشی یا تبلت اندرویدی نصب کنید برای مثال شما با کلون کردن برنامه های اندروید با کمک برنامه App Cloner میتوانید ۲۰ بار نرم افزار تلگرام را تنها روی یک گوشی نصب کنید و سپس با ۲۰ حساب مختلف از تلگرام استفاده کنید این روش روی ۹۰ درصد برنامه ها و بازی ها قابل انجام است.

نکته: آخرین نسخه برنامه آپ کلونر را از طریق لینک App Cloner برای گوشی‌ و تبلتهای اندروید دانلود و نصب کنید.

همچنین شما می توانید نحوه فلش کردن یا هارد ریست گوشی اندروید را در مبحث آموزش فلش کردن گوشی اندروید را مطالعه کنید.

 

آموزش کلون کردن نرم افزارهای اندروید :

۱. ابتدا آخرین نسخه اپلیکیشن App Cloner را دانلود کرده و نصب کنید سپس نرم افزار را اجرا کنید. بعد از اجرای اپلیکیشن لیست برنامه های روی گوشی برای شما قابل مشاهده است.

کلون کردن برنامه های اندروید

۲. روی برنامه یا بازی که میخواهیم آن را کلون کنیم کلیک میکنیم تا صفحه زیر باز شود. در اینجا ما میخواهیم تلگرام اندروید را کلون کنیم.

کلون کردن برنامه های اندروید

۳. در تصویر بالا شما باید تنها عدد clone number را تغییر دهید ( مثلا اگر ۱ است آن را به ۲ تبدیل کنید ) سپس بر روی تیک آبی کلیک کنید تا صفحه زیر باز شود.

کلون کردن برنامه های اندروید

۴. حالا شما میتوانید تنها با کلیک بر روی install app برنامه کلون شده را نصب کنید در تصویر زیر می بینید که ما دو بار تلگرام را نصب کرده ایم شما میتوانید برای ۲۰ بار هم اینکار را روی نرم افزارها و بازی ها اجرا کنید.

کلون کردن برنامه های اندروید

منبع