اینترنتشبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش پین کردن گفتگو‌های واتساپ

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

پین کردن گفتگو‌های واتساپ

چگونه می توانم برخی از گفتگو های مورد علاقه خودم را در نرم افزار واتساپ پین و یا قفل کنم؟

پین کردن یا سنجاق کردن و یا قفل کردن گفتگوی افرادی که بیشتر با آن ها در ارتباط هستید یکی از آن دسته کارهایی است که می تواند استفاده از این اپلیکیشن را برای شما آسان تر کند. با استفاده از این قابلیت نرم افزار واتساپ کاربران می توانند گفتگو ها و چت هایی که در طول روز با آن ها بیشتر در ارتباط هستند را در بالای صفحه اولیه منوی واتساپ قفل کنند تا در صورت نیاز دسترسی به این چت ها برای آن ها راحت تر و سریع تر باشد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه پین کردن گفتگو‌های واتساپ را به شما آموزش دهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

قابلیت پین کردن گفتگو های پر کاربرد پیش از این در بسیاری از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی مانند تلگرام موجود بوده تا اینکه توسعه دهدنگان نرم افزار واتساپ در بروز رسانی های اخیر این نرم افزار پر طرفدار، قابلیت پین کردن گفتگو های مهم را به این برنامه اضافه نمودند.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی  عدم نمایش تیک آبی پیام‌ های واتساپ، مبحث آموزش عدم نمایش تیک آبی پیام‌ های واتساپ را مطالعه نمایید.

 

چگونگی پین کردن گفتگو‌های واتساپ

همان طور که گفتیم با استفاده از این قابلیت کاربران نرم افزار محبوب واتساپ می توانند مخاطبینی که در طول روز بیشتر از بقیه کاربران با آن ها در حال گفتگو و ارتباط هستید را پین کنید تا همیشه در ابتدای صفحه قابل مشاهده باشد و شما بتوانید هر زمان که به ان ها نیاز دارید در سریع ترین زمان به آن ها دسترسی داشته باشید تا  دیگر نیازی به گشتن در بین گفتگو ها و چت های واتساپ نداشته باشید.

در ادامه با آموزش پین کردن گفتگو‌های واتساپ با ما همراه باشید و به ترتیب طبق مراحل گفته شده در زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، آن را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. در مرحله ی سوم باید گفتگوی مورد نظر خود که قصد پین کردن آن را دارید از بین گفتگو های موجود در منوی اولیه پیدا کنید.

۴. پس از پیدا کردن گفتگوی مورد نظرتان، کافیست چند ثانیه بر روی آن کلیک نموه و نگه دارید.

۵. در مرحله پنجم مشاهده می نمایید که در بالای صفحه نرم افزار واتساپ، منوی جدیدی برای شما نمایش داده خواهد شد.

۶. در این بخش باید بر روی آیکون به شکل سنجاق که نماد پین کردن گفتگو می باشد کلیک کنید.

پین کردن گفتگو‌های واتساپ

۷. پس از انجام تمامی مراحل بالا مشاهده می کنید که گفتگو یا گفتگو های مورد نظر شما در ابتدای صفحه قرار دارد.

مرحله 7

نکته: همچنین باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که زمانی که گفتگو های خود را در واتساپ پین می کنید، هر چقدر هم پیام های جدیدی برای شما ارسال شود، این گفتگو از بین نخواهند رفت و در همان بالای صفحه قرار دارند تا در صورت نیاز بتوانید راحت و آسان به آن ها دسترسی داشته باشید.

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن، تنها با استفاده از چند مرحله ی ساده، گفتگو های مهم خود را در نرم افزار واتساپ، در بالای صفحه پین کنید.