اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش پین کردن کامنت در لایو اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

پین کردن کامنت در لایو اینستاگرام

چگونه می توانم کامنت افراد را در لایو پین کنم؟

امروزه شبکه های اجتماعی محبوبیت بسیاری در بین افراد جامعه دارند. یکی از این شبکه های اجتماعی اپلیکیشن اینستاگرام می باشد که باتوجه به محبوبیت آن توسعه دهندگان این برنامه سعی دارند تا در هر به روز رسانی قابلیت های جدیدی را به اینستاگارم اضافه کنند. یکی از این قابلیت ها امکان پین کردن و یا قفل کردن یک کامنت در بین کامنت های لایو اینستاگرامی می باشد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه پین کردن کامنت در لایو اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی تگ کردن افراد در ویدیو اینستاگرام، مبحث آموزش تگ کردن افراد در ویدیو اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه پین کردن کامنت در لایو اینستاگرام

پین کردن کامنت در لایو اینستاگرام کار بسیار آسانی می باشد که فواید بسیار زیادی برای کاربران دارد، با انجام این کار درواقع کامنت مورد نظر شما در بالای کامنت ها و به صورت کاملا واضح نمایش داده می شود و تمامی کابران توانایی مشاهده آن را دارند. جهت یادگیری نحوه پین کردن کامنت در لایو اینستاگرام طبق مراحل زیر به ترتیب پیش بروید:

۱. ابتدا برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.

۲. بر روی آیکون به شکل دوربین در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک نمایید.

۳. در صفحه باز شده جدید پایین صفحه بر روی گزینه Live کلیک کنید.

۴. سپس گزینه Start Live Video را انتخاب کنید.

۵. در این مرحله باید در قسمت کامنت های اینستاگرام پیام خود را وارد و ارسال نمایید.

۶. پس از آنکه پیام خود را ارسال نمودید، بر روی آن نگه داشته تا گزینه Pin Comment برای شما نمایان شود.

۷. گزینه Pin Comment را انتخاب کنید.

۸. برای برداشتن پین متن روی علامت × تپ کنید تا متن پین شده شما برداشته شود.

پین کردن کامنت در لایو اینستاگرام

بدین ترتیب همانطور که مشاهده نمودید در مطلب بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید پیام خود را وارد و پین کنید تا ثابت باقی بماند،  همچنین می توانید با استفاده از این روش کامنت های مورد علاقه خود را پین کنید تا افراد دیگر نیز به راحتی بتوانند آن هارا مشاهده کنند.