اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش پین کردن پست اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

پین کردن پست اینستاگرام

چگونه می توانم برخی از پست های محبوبم در اینستاگرام را سنجاق کنم؟

امروزه شبکه های اجتماعی محبوبیت بسیاری در بین افراد جامعه دارند. یکی از این شبکه های اجتماعی اپلیکیشن اینستاگرام می باشد که باتوجه به محبوبیت آن توسعه دهندگان این برنامه سعی دارند تا در هر به روز رسانی قابلیت های جدیدی را به اینستاگارم اضافه کنند. یکی از قابلیت هایی که به تازگی و در نسخه های اخیر نرم افزار اینستاگرام به آن افزوده شده است، امکان سنجاق یا پین کردن ۱ یا ۳ پست محبوبتان در پروفایل کاربری می باشد. بدین طریق که کاربران می توانند برخی از پست های محبوب خود را در صفحه خودشان پین کنند و از این طریق ویو پست های خود را بالا ببرند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا پین کردن پست اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی حذف دو طرفه پیام در اینستاگرام ، مبحث آموزش حذف دو طرفه پیام در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه پین کردن پست اینستاگرام

بنابراین اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه پین کردن پست های محبوبتان در نرم افزار اینستاگرام هستید، کافیست به ترتیب و طبق مراحل زیر به ترتیب پیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و نسخه ی آخر آن را از طریق مارکت های موجود در بازار دانلود و نصب نمایید.

۲. پس از نصب نرم افزار، باید آن را از بین برنامه های موجود در تلفن همراهتان اجرا کنید.

۳. در این مرحله باید بر روی تصویر پروفایل خود که در نوار پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

پین کردن پست اینستاگرام

۴. پس از ورود به پروفایل کاربری خود، پست و یا پست های مورد نظر خود را که قصد پین کردن آن ها را دارید بیاورید.

۵. در این مرحله باید بر روی آیکون به شکل سه نقطه عمودی که در گوشه سمت راست بالای تصویر قرار دارد کلیک کنید.

مرحله 5

۶. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده می شود، گزینه Pin to your profile را انتخاب کنید.

مرحله 6

۷. در نهایت مشاهده می کنید که با انجام تمامی مراحل گفته شده در بالا، پست یا پست های مورد نظرتان در ابتدای پروفایل کاربری شما قابل نمایش می باشد.