اینترنتشبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش پنهان کردن وضعیت واتساپ برای برخی از افراد

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

 پنهان کردن وضعیت واتساپ

چگونه می توانم Status واتساپ را برخی از مخاطبانم مخفی کنم؟

امروزه با گسترش شبکه ها و پیام رسان های اجتماعی کاربران این نرم افزار ها همواره به دنبال ترفند ها و تکنیک های این اپلیکیشن ها هستند. واتساپ نیز یکی از پیام رسان های محبوب نزد کاربران می باشد که در سال های اخیر توانسته با پیام رسان های قدیمی تر مانند تلگرام رقابت کند. یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار  Status ها می باشند که در واقع مانند استوری نرم افزار اینستاگرام می باشد و افراد می توانند تصاویر و ویدیو های خود را در نرم افزار واستاپ با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. در بعض مواقع ممکن است کاربران بخواهند تا برخی از مخاطبانشان نتوانند وضعیت هایی (Status) که به اشتراک می گذارند را ببینند. توسعه دهندگان واتساپ که همواره به دنبال جلب رضایت بیشتر کاربرانشان بوده اند قابلیت مخفی کردن برخی افراد را به نرم افزار واتساپ اضافه کرده اند تا کاربران بتوانند با خیال راحت تصاویر و ویدیو های خود را با افرادی که دوست دارند به اشتراک بگذارند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه پنهان کردن وضعیت واتساپ برای برخی از افراد را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی عدم ذخیره تصاویر واتساپ به کمک پوشه nomedia.، مبحث آموزش عدم ذخیره تصاویر واتساپ به کمک پوشه nomedia. را مطالعه نمایید.

 

نحوه پنهان کردن وضعیت واتساپ برای برخی از افراد

همان طور که پیش تر به آن اشاره کردیم در هنگام به اشتراک گذاری برخی از تصاویر در بخش وضعیت نرم افزار واتساپ ممکن است تمایل داشته باشید تا برخی از مخاطبان خود را که شماره شما را دارند و می توانند وضعیت های شما را مشاهده کنند، پنهان کنید تا دیگر توانایی انجام این کار را نداشته باشند. همچنین با استفاده از این قابیلت جدید نرم افزار واتساپ می توانید به راحتی گروه هایی که تمایل دارید تا وضعیت های واتساپ شما برایشان نمایش داده شود را انتخاب کنید.

پس اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی فعالسازی مخفی نمودن Status واتساپ برای برخی از مخاطبان خود هستید، در ادامه با همراه باشید و به ترتیب طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، آن را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. در این مرحله باید بر روی آیکون به شکل سه نقطه عمودی که در گوشه سمت راست صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

 پنهان کردن وضعیت واتساپ

۴. در پنجره کوچک جدیدی که برای شما در بالای صفحه نمایش داده می شود، گزینه Settings یا تنظیمات را انتخاب کنید.

 پنهان کردن وضعیت واتساپ

۵. در منوی ظاهر شده، به دنبال گزینه Account یا حساب کاربری بگردید و آن را انتخاب کنید.

 پنهان کردن وضعیت واتساپ

۶. سپس در این منو، گزینه Privacy را انتخاب نمایید.

 پنهان کردن وضعیت واتساپ

۷. در منوی تنظیمات بخش امنیت واتساپ، بر روی گزینه Status کلیک کنید.

مرحله 7

۸. در این بخش سه گزینه برای شما نمایان می شود که در ادامه هریک از آن را برای شما توضیح خواهیم داد:

– My contacts: در صورت انتخاب این گزینه، وضعیت های شما برای تمامی مخاطبین تلفن همراهتان نمایش داده خواهد شد.

– My contacts expert: با انتخاب این گزینه، Status های واتساپ برای تمام مخاطبینتان به جز افرادی که مشخص می کنید نمایان خواهد شد.

– Only share with: با انتخاب این گزینه نیز شما انتخاب می کنید که وضعیت هایتان تنها برای یک یا تنها چند مخاطب خاصتان نمایش داده شود.

مرحله 8

۹. در نهایت می توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید و در صورتی که می خواهید تعداد خاصی از مخاطبینتان توانایی مشاهده وضعیت های شما را نداشته باشند باید گزینه دوم یعنی My contacts expert را انتخاب نمایید.

۱۰.  در صورت انتخاب، لیست مخاطبین تلفن همراهتان نمایان خواهد شد و شما می توانید افرادی که نمی خواهید Status های شما را ببینند، انتخاب نموده و در نهایت آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست پایین صفحه را انتخاب کنید.

مرحله 10