اینترنتموبایل

آموزش پشتیبان گیری از پیام ها در واتساپ

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

پشتیبان گیری از پیام ها در واتساپ

آموزش پشتیبان گیری از پیام ها در واتساپ

برای پشتیبان گیری از پیام ها در واتساپ با استفاده از Google Drive، به تنظیمات واتس اپ رفته و گزینه Chats را انتخاب کنید. سپس Chat Backup را لمس نمایید و گزینه Back Up را انتخاب کنید. حالا تمام گفتگوهای شما در حساب کاربریتان در Google Drive ذخیره می گردد و می توانید با وارد شدن به حساب کاربری گوگل خود در یک دستگاه دیگر، گفتگوهایتان را به برنامه واتس اپ بازگردانید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنائی با چگونگی بازیابی پیام هایی پاک شده در واتساپ مبحث آموزش بازیابی پیام هایی پاک شده در واتساپ را مطالعه نمایید.

 

پشتیبان گیری از پیام ها در واتساپ

اگر میخواهید برای پشتیبان گیری و ذخیره ی گفتگوهای خود از ایمیلتان استفاده کنید، گفتگویتان با مخاطب مورد نظر را باز کنید و سپس به تنظیمات آن گفتگو بروید. حالا گزینه More را لمس کنید تا گفتگوی مورد نظر را به آدرس ایمیل خود یا هر آدرس ایمیل دیگری ارسال کنید.

پشتیبان گیری از پیام ها در واتساپ

 

نکته مفید دیگری که باید درباره واتس اپ بدانید این است که مکالمات شما به طور خودکار در حافظه داخلی دستگاه یا حافظه خارجی (SD Card) شما ذخیره می شوند.

 

منبع