اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش همگام سازی مخاطبین تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

همگام سازی مخاطبین تلگرام

چگونه می توانم مخاطبین تلفن همراهم را با نرم افزار تلگرام همگام کنم؟

همگام سازی مخاطبین تلفن همراه با حساب های کاربری افراد در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها  یکی از آن دسته کارهایی است که برای راحتی کاربران در این دسته نرم افزار ها ارائه شده است. نرم افزار تلگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و این قابلیت را برای کاربران خود قرار داده است تا افراد با استفاده از این قابلیت بتوانند مخاطبان تلفن همراه خود را در مخاطبان تلگرام نیز داشته باشند و از این طریق با ان ها ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه فعال سازی قابلیت  همگام سازی مخاطبین تلگرام  را به شما آموزش دهیم.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی تغییر کانال خصوصی به عمومی و بالعکس در تلگرام، مبحث آموزش تغییر کانال خصوصی به عمومی و بالعکس در تلگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه فعال سازی قابلیت همگام سازی مخاطبین تلگرام

برای اینکه بتوانید قابلیت همگام سازی مخاطبین تلفن همراه با مخاطبین تلگرام را در حساب کاربری خود فعال نمایید، پروسه سختی پیش رو ندارید و این کار به سادگی صورت می گیرد. جهت یادگیری نحوه انجام این کار کافیست به ترتیب و طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. ابتدا نرم افزار تلگرام خود را به روز رسانی کنید.

۲. پس از نصب نسخه ی جدید این برنامه، آن را اجرا کنید.

۳. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

همگام سازی مخاطبین تلگرام

۴. از منوی جدید نمایان شده گزینه Settings را انتخاب نمایید.

همگام سازی مخاطبین تلگرام

۵. در مرحله ی جدید، باید گزینه Privacy And Secutiy را انتخاب نمایید.

مرحله 5

۶. در نهایت در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه غلطکی Sync Contacts را در حالت فعال قرار دهید.

مرحله 6

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن، تنها با استفاده از چند مرحله ی ساده، قابلیت همگام سازی مخاطبین تلگرام را فعال نمایید.