شبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش استفاده از دو یا چند اکانت واتساپ روی گوشی و تبلت

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

استفاده از دو یا چند اکانت واتساپ

آشنایی با استفاده از دو یا چند اکانت واتساپ روی گوشی و تبلت

آیا به دنبال راه حلی برای استفاده از دو یا چند اکانت واتساپ روی گوشی و تبلت استفاده کنید؟ واتساپ از آن برنامه های معروف این روزها است که به عنوان پیام رسان از آن استفاده میشود و به خاطر سادگی آن و رابط کاربری آسان آن کاربران بدون مشکل به آن عادت میکنند.واتساپ به کاربران خود اجازه میدهد که پیام های خود را با رمزنگاری دو سویه رد و بدل کنند، این یعنی تنها شما و کسی که به او  پیام میدهید میتواند پیام ها را بخواند، نه کس دیگری، نه حتی خود واتساپ.

هر چه در مورد واتساپ بگوییم از فواید آن است مگر یک مورد… اگر گوشی دو سیمکارت داشته باشید، حتما دلتان میخواهد که از دو حساب واتساپ استفاده کنید، اینطور نیست؟ با این حال، اینجا همان جایی است که واتساپ کاربران خود را محدود میکند و به کاربران اجازه نمیدهد که بیشتر از یک حساب روی یک گوشی داشته باشند.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی و نحوه نصب دو یا چند برنامه واتساپ روی گوشی آیفون مبحث نحوه نصب دو یا چند برنامه واتساپ روی گوشی آیفون را مطالعه نمایید.

 

روش اول: استفاده از چند پروفایل کاربری در اندروید

استفاده از دو یا چند اکانت واتساپ

بسیاری از گوشی های اندروید جدید و امروزی به شما اجازه میدهند که چند کاربر برای یک دستگاه تعریف کنید، یا حساب میهمان داشته باشید.

پس اگر میخواهید دو حساب واتساپ روی یک دستگاه داشته باشید میتوانید از فواید چند کاربری استفاده کرده و یک پروفایل جدید برای گوشی اندرویدی خود درست کنید.

در این فضای موازی میتوانید برای بار دوم واتساپ را دانلود و برای حساب واتساپ دیگر تان تنظیم کنید. ویژگی چند کاربری جدا از ROM های دستکاری شده از اندروید آب نبات چوبی به بعد در دسترس است.

 

نحوه ساخت پروفایل کاربری در اندروید

۱. برای گوشی هوشمند خود چند کاربری را فعال کنید. بدین منظور، وارد تنظیمات شده و روی کاربری کلیک کرده و بعد کاربر جدید اضافه کنید (یا حساب میهمان را فعال کنید)، یا میتوانید صفحه نوتیفیکیشن را باز کرده روی آیکون کاربر زده و گزینه Add guest یا add account را انتخاب کنید.

۲. بعد از ساخت کاربر جدید، اطلاعات کامل برای ساخت حساب جدید را گرد آورید.

۳. با رفتن به کاربری جدید میتوانید از ویژگی های یک تلفن همراه جدید استفاده کنید، همه چیز روی تنظیمات کارخانه است.

۴. حال وقت آن رسیده که واتساپ را در کاربری جدید نصب کنید.

۵. بعد از نصب واتساپ جدید، با شماره جدیدی وارد حساب کاربری خود شوید و آن را درست مثل یک حساب واتساپ تنظیم کنید.

تبریک میگم!! به سادگی و با موفق توانستید دو واتساپ را روی یک گوشی همراه بدون نیاز به روت کردن یا نصب یک برنامه سوم فعال کنید.

با استفاده از ویژگی چند کاربری حتی میتوانید بیشتر از دو حساب واتساپ داشته باشید.

 

روش دوم: برنامه های اندرویدی که قابلیت clone کردن، اجرا و مدیریت چند حساب هستند

اصلا چیز عجیبی نیست. خیلی ها برای اینکه کار و زندگی را از هم جدا نگه دارند روی یک فضا چند حساب میسازند. در شرایطی این چنینی، گاهی احساس نیاز میکنیم که لازم است همه آن حساب ها را نه روی واتساپ که روی یک تلفن داشته باشیم.

برنامه های زیادی هستند که میتوانید از پلی استور دانلود کنید که به شما اجازه clone کردن برنامه ها را برای چند یا دو حساب روی یک نرم افزارهایی مثل واتساپ، اینستاگرام، یوتیوب، آمازون، اسکایپ و غیره میدهد.

  • Parallel space: چند کاربری و چند رخ
  • App cloner: ساخت و نصب چند کپی از یک نرم افزار نصب شده
  • Multiple accounts: فضایی موازی برای دو حساب
  • Multi: چندین نسخه از یک نرم افزار را روی یک گوشی clone کرده و استفاده کنید.
  • Dual space: چندین حساب و برنامه موازی
  • Super clone pro: چندین حساب و فضای دوتایی

نگران نباشید برای استفاده از این نرم افزار ها نیازی به روت بودن سیستم نیست. علاوه بر این، این برنامه ها نه تنها به شما اجازه میدهد که چند کاربری از یک نرم افزار را داشته باشید بلکه چند حساب از بازی را نیز میسر میکند.

 

روش سوم: از برنامه switchMe multiple accounts استفاده کنید تا چند کاربری داشته باشید.

استفاده از دو یا چند اکانت واتساپ

Switchme یکی از نرم افزار های اندروید است که به شما اجازه میدهد دو حساب واتساپ مجزا را روی یک دستگاه اندرویدی داشته باشید، اما این نرم افزار نیاز به دسترسی های روت دارد.

اگرچه ما شما را تشویق به روت کردن دستگاه تان نمیکنیم ولی باید از این روش نیز مطلع باشید. برنامه switchme به شما اجازه میدهد که به چند فضای کاربری مختلف وارد و از آن خارج شوید، البته برای این منظور نیاز به دسترسی های روت دارد. البته کاربران نمیتوانند از پروفایلی که هستند از پروفایل دیگر خبر داشته باشند. هر کاربری برای خود تنظیمات، برنامه ها و دیتا های خود را دارد.

 

این قدم ها را دنبال کنید:

۱. دستگاه خود را روت کنید.

۲. از نصب بودن واتساپ اطمینان حاصل کنید.

۳. برنامه SwitchMe Multiple Accounts را روی گوشی خود نصب کنید.

۴. با اجرای آن از شما اجازه دسترسی به روت میخواهد که باید آن را تایید کنید.

۵. حال یک پروفایل کاربری جدید درست کنید. این پروفایل حساب ادمین بوده و تمام اطلاعات شما روی آن خواهد بود. حساب واتساپی که الان روی گوشی شما نصب است نیز در آن قرار خواهد داشت.

۶. پروفایلی جدید درست کنید و اسمی دیگر برای آن قرار دهید. سپس گزینه Switch را انتخاب کنید تا وار آن شوید.

۷. حال گوشی شما ری استارت میشود و با بالا آمدن آن روی پروفایل جدید خواهید بود.

بر خلاف ویژگی چند کاربری اندروید نسخه رایگان switch me به شما اجازه استفاده از تنها دو حساب واتساپ را میدهد. راه حل ها هم برای دوستانی است که میخواهد با دستگاه روت شده انجام دهند و هم دستگاه روت نشده. باید دانست که تا به این لحظه راه حلی برای استفاده از چند واتساپ تحت وب ارائه نشده است چون QR-CODE آن منحصر به فرد بوده و نمیتوان آن را دور زد.

 

منبع