اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش مشاهده پست های لایک شده

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش مشاهده پست های لایک شده

آموزش مشاهده تمام پست های لایک شده

امروزه اینستاگرام به یکی از پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی در میان کاربران اینترنت تبدیل شده است و اکثر افراد با نحوه ی کار آن آشنایی دارند، اما اپلیکیشن اینستاگرام دارای یکسری ترفند ها نیز می باشد که ممکن است تمامی کاربران از ان مطلع نباشند. یکی از این ترفندها مشاهده پست های لایک شده توسط شما در اینستاگرام می باشد که در این مقاله قصد داریم آن را آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری آموزش جلوگیری از تگ شدن در پست های اینستاگرام ، مبحث آموزش جلوگیری از تگ شدن در پست های اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه مشاهده پست های لایک شده

یکی از قابلیت های جالب و منحصر به فرد اپلیکیشن اینستاگرام این است که شما به راحتی می توانید پست هایی که قبلا آن هارا لایک کرده اید پیدا کنید. این کار زمانی کاربرد دارد که به عنوان مثال پستی را در اکسپلور لایک کرده اید و بعد از گذشت مدتی به آن نیاز پیدا می کنید. در ادامه به شما خواهیم آموخت که چگونه و تنها با انجام چند عمل ساده می تونید پست مورد نظر خودرا پیدا کنید.

۱. ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید.

۲. سپس از بخش پروفایل خود، بر روی آیکون به کل سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک نمایید.

پروفایل کاربری

۳. وارد بخش تنظیمات یا Settings شوید.

۴. پس از ورود به منوی تنظیمات، گزینه Account را انتخاب کنید.

تنظیمات اینستاگرام

۵. در این بخش به دنبال گزینه Posts You’ve Like کلیک کنید.

۶. در نهایت لیست پست هایی که آن هارا لایک کرده اید برای شما نمایان خواهد شد و شما می توانید آن ها را بررسی کنید و در صورت تمایل لایک خود را بردارید.