اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش مشاهده استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

 مشاهده استوری بدون سین خوردن

آموزش مشاهده استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام

اینستاگرام دارای نسخه های غیر رسمی مانند اینستا رویال ، اینستا پلاس ، اینستاگرام فارسی و … است. خیلی از کاربران به هوای اینکه این برنامه ها محدودیت های نسخه اصلی را ندارند مایل به استفاده از آنها هستند. در این بین برخی از نرم افزار های جانبی اینستاگرام این قابلیت را دارند که کاربران با استفاده از آن ها می توانند استوری دیگران را بدون آن که آن ها متوجه شوند مشاهده کنند. در ادامه آموزش مشاهده استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری درباره چگونگی عملکرد برنامه اینستاگرام پلاس(+Instagram)، مبحث معرفی برنامه اینستاگرام پلاس(+Instagram) را مطالعه نمایید.

 

نحوه مشاهده استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام

برنامه های متعددی در راستای مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام نیز ارائه شده است. در این تکنیک می بایست یکی از برنامه های Story saver را دانلود کنید و با اکانت خود در آن وارد شوید. این برنامه ها بسته به کاربردشان می توانند استوری های شما را ذخیره کنند یا شما می توانید آنها را دانلود کنید و سپس در زمانی دیگر آن ها را مشاهده نمایید. اما برخی برنامه های دیگر قابلیت دریافت نام کاربری خاصی جهت رصد استوری و دانلود آن ها را دارند. از جمله این برنامه های کاربری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برنامه Story Saver ∞ برای دیدن مخفیانه استوری در ایسنتاگرام آیفون
  • برنامه Anonymous Story برای دیدن استوری اینستاگرام اندروید بدون سین خوردن

 

مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام در اندروید

۱. در اولین مرحله باید نرم افزار Anonymous Story را از مارکت های موجود دانلود و نصب نمایید.

۲. سپس  لینکadd new را انتخاب کنید.

 مشاهده استوری بدون سین خوردن

۳. در این مرحله باید نام کاربری مورد نظر خود را که قصد مشاهده استوری او را دارید، در کادر مشخص شده وارد نمایید.

مرحله 3

۴. آیکون + مقابل نام کاربری مورد نظر را لمس کنید.

مرحله 4

۵.حالا این یوزر در لیست ظاهر می شود. هر زمان تمایل داشته باشید می توانید آن را لمس نموده و بدون سین خوردن استوری های شخص را مشاهده نمایید. همچنین امکان دانلود استوری اکانت نیز وجود دارد.

 

منبع