اینترنتموبایل

آموزش مسدود کردن مخاطبان در واتساپ

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش مسدود کردن مخاطبان در واتساپ

آموزش مسدود کردن مخاطبان در واتساپ

یکی از ویژگی های منحصر به فرد واتس اپ امکان بی صدا (Mute) یا مسدود کردن (Block) یک مخاطب خاص است. با استفاده از آموزش مسدود کردن مخاطبان در واتساپ میتوانید به طور کامل از این ویژگی استفاده نمایید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنائی با چگونگی آموزش پشتیبان گیری از پیام ها و گفتگوها در واتساپ مبحث آموزش پشتیبان گیری از پیام ها در واتساپ را مطالعه نمایید.

مسدود کردن مخاطبان در واتس اپ کار بسیار ساده ای است. گفتگوی خود با مخاطب مورد نظر را باز کنید، به تنظیمات گفتگو بروید و گزینه Block یا Block this user را انتخاب کنید تا کاربر مسدود شود. برای برگرداندن مخاطب به حالت اول هم میتوانید همین مراحل را تکرار کنید و این بار گزینه Unblock را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید در حین مسدود کردن یک مخاطب، او را به عنوان یک مزاحم گزارش کنید.

آموزش مسدود کردن مخاطبان در واتساپ

همان طور که در تصویر پایین نشان داده شده است، می توانید برای بی صدا کردن یک مخاطب خاص، به تنظیمات گفتگو با مخاطب رفته و گزینه Mute را لمس کنید.

آموزش مسدود کردن مخاطبان در واتساپ

اغلب مشاهده می شود که گروه های واتس اپ دائما فعال هستند و با اعلان ها باعث ناراحتی و آزار برخی از کاربران عضو گروه می شوند. شما می توانید اعلانات یک گروه را به حالت بی صدا در بیاورید. برای این کار به تنظیمات گروه بروید و گزینه Mute را انتخاب نمایید. نکته جالب این است که با انجام این کار، تنها اعلانات گروه بی صدا می شوند و همچنان اگر شخصی از اعضای گروه به طور جداگانه به شما پیامی بدهد، شما هشدار آن پیام را دریافت می کنید.

ویژگی مسدود کردن علاوه بر جلوگیری از ارسال پیام، از برقراری تماس صوتی و یا تصویری کاربر مسدود شده با شما نیز جلوگیری می کند. برای مشاهده ی فهرست افراد مسدود شده به قسمت تنظیمات برنامه مراجعه کنید و فهرست مخاطبان مسدود شده را در قسمت Privacy پیدا کنید. توجه داشته باشید که با مسدود کردن افراد در واتس اپ، شما تنها جلوی ارسال پیام و برقراری تماس آن ها در برنامه ی واتس اپ را می گیرید و آن ها همچنان قادرند از طریق برنامه های دیگر برای شما پیام ارسال کنند و یا با شما تماس بگیرند.

منبع