اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش متوقف کردن نظرسنجی تلگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

متوقف کردن نظرسنجی تلگرام

آموزش متوقف کردن نظرسنجی تلگرام

تلگرام  به موجب آپدیت جدید و جزئی که برای اپلیکیشن خود منتشر ساخت، یک قابلیت جدید و جالب را ارائه کرده است. این قابلیت مربوط به امکان ارسال نظرسنجی (Poll) در کانال ها و گروه های تلگرام می‌ شود. قابلیت نظرسنجی در پیام رسان تلگرام از محبوبیت بالای برخوردار است و در طول روز ممکن است نظرسنجی های زیادی در گروه و کانال ها مشاهده کنیم. اما از قابلیت های جالب این نظرسنجی ها این است که کاربران می توانند برای آن ها بیش از یک جواب را در نظر بگیرند و دو یا چند گزینه را انتخاب کنند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی متوقف کردن نظرسنجی تلگرام را به شما آموزش دهیم.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی  انتقال گروه و تغییر سازنده در تلگرام، مبحث آموزش انتقال گروه و تغییر سازنده در تلگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی متوقف کردن نظرسنجی تلگرام

اگر شما هم به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در ادامه پیش بروید:

۱. در اولین مرحله باید نرم افزار تلگرام خود را از مارکت های موجود در بازار به روز رسانی نمایید.

۲. پس از نصب نسخه ی جدید تلگرام، آن را از بین نرم افزار های موجود در تلفن همراهتان اجرا کنید.

۳. در این مرحله کافیست از بین کانال ها و گروه های تلگرام خود، کانال یا گروه مورد نظر خود را که قصد متوقف کردن نظر سنجی آن را دارید بیاورید.

۴. پس از پیدا کردن نظر سنجی مورد نظرتان، جهت متوقف کردن آن باید بر روی متن نظر سنجی کلیک کنید.

۵. در نهایت از بین گزینه های موجود، گزینه Stop Quiz را انتخاب کنید.

مرحله 5

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها در چند مرحله ی ساده در نرم افزار تلگرام، نظر سنجی هایی که در گروه ها و کانال های تلگرتم خود منتشر کرده بودید را متوقف کنید.

 

منبع