اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش قفل کردن اکانت بیزینس اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

 قفل کردن اکانت بیزینس اینستاگرام

چگونه می توانم اکانت بیزینس اینستاگرام خودم را قفل کنم؟

یکی از ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار محبوب اینستاگرام، تبدیل اکانت شخصی به بیزینس اکانت می باشد که در مواقعی که قصد دارید تا حساب اینستاگرام خود را به یک حساب کاربری برای گسترش کسب و کار خود تبدیل کنید می توانید از این قابلیت استفاده نموده و اکانت خود را به یک اکانت برای بیزینس خود تبدیل نمایید. اما گاهی اوقات ممکن است پس از انجام این کار قصد قفل کردن اکانت خود را داشته باشید تا هرکسی قادر به مشاهده پست ها و اطلاعات شما نباشد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه قفل کردن اکانت بیزینس اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی حذف استوری از آرشیو اینستاگرام ، مبحث حذف استوری از آرشیو اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

آموزش قفل کردن اکانت بیزینس اینستاگرام

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال راهی برای قفل کردن بیزینس اکانت خود در اینستاگرام هستید و کافیست به ترتیب و طبق مراحل گفته شده در ادامه پیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و نسخه ی آخر آن را از طریق مارکت های موجود در بازار دانلود و نصب نمایید.

۲. سپس وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۳. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط افقی که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

 قفل کردن اکانت بیزینس اینستاگرام

۴. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه Settings را انتخاب کنید.

 قفل کردن اکانت بیزینس اینستاگرام

۵. پس از ورود به تنظیمات حساب کاربری تان، گزینه privacy را پیدا و انتخاب کنید.

 قفل کردن اکانت بیزینس اینستاگرام

۶. در مرحله ی ششم، در بین گزینه های موجود، گزینه account privacy را انتخاب کنید.

مرحله 6

۷. در نهایت در منوی جدید باید گزینه غلطکی Private account را در حالت فعال قرار دهید و آن را روشن کنید.

مرحله 7

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با طی نمودن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات نرم افزار اینستاگرام، اکانت بیزینس خود را قفل کنید.