اینترنت

آموزش قرار دادن ویدیو در آپارات

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

قرار دادن ویدیو در آپارات

چگونگی قرار دادن ویدیو در آپارات

وبسایت آپارات یکی از بهترین ها در زمینه وب در کشور ما است که امکانات زیادی به طراحی سایت شما می افزاید و با قرار دادن ویدیو در آپارات می توانید به راحتی ویدیو های خود را مدیریت کنید. با قرار دادن ویدیو در آپارات این امکان را پیدا می کنید که به طور قابل توجهی در میزان فضای مصرفی هاست خود صرفه جویی کنید یعنی شما می توانید حجم انواع فایل های رسانه ای خود را بدون افت کیفیت، کاهش دهید.

از دیگر مزایای قرار دادن ویدیو در آپارات این است که اگر شما به تازگی وبسایت خود را طراحی کرده باشید و نیاز دارید تا وبسایت شما دیده شود، می توانید با قرار دادن فایل های آموزشی از جمله ویدیوهای آنلاین در سایت آپارات، کاربران زیادی را نیز از این فضا به سوی جذب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه بارگذاری ویدیو در آپارات را به شما آموزش دهیم.

همچنین برای آشنایی با چگونگی قرار دادن ویدئو در یوتیوب مطلب آموزش آپلود ویدئو در یوتیوب (در کانال یوتیوب) را مطالعه نمایید.

 

ثبت نام برای بارگذاری ویدیو در آپارات

۱. ابتدا وارد وبسایت آپارات شوید و بر روی گزینه ورود/ثبت نام کلیک نمایید.

قرار دادن ویدیو در آپارات

۲. سپس در صفحه جدید، گزینه ایجاد حساب کاربری را انتخاب کنید.

قرار دادن ویدیو در آپارات

۳.در این قسمت باید شماره تلفن همراه و یا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.

قرار دادن ویدیو در آپارات

۴. در مرحله بعدی در صورت وجود رمز عبور آن را وارد کنید در غیر این صورت گزینه ارسال کد یکبار مصرف از طریق پیامک را انتخاب کنید.

قرار دادن ویدیو در آپارات

۵. کد ارسال شده به شماره همراه خود را در کادر مشخص شده وارد نمایید.

قرار دادن ویدیو در آپارات

۶. و در نهایت کافیست یک نام کاربری برای پروفایل آپارات خود انتخاب کنید.

قرار دادن ویدیو در آپارات

بدین صورت ثبت نام شما در وبسایت آپارات تکمیل می شود و شما می توانید ویدیو های خود را برای بیشتر دیده شدن و بازدید بیشتر در این وبسایت قرار دهید.

 

نحوه بارگذاری ویدیو در آپارات

۱. پس از ثبت نام و ورود به حساب کاربری خود در وبسایت آپارات، بر روی گزینه بارگذاری ویدیو در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک نمایید.

۲. سپس در صفحه باز شده بر روی گزینه مشخص شده به رنگ قرمز با مضمون انتخاب فایل کلیک نمایید.

قرار دادن ویدیو در آپارات

۳. سپس فایل مورد نظر خود جهت بارگذاری در وبسایت آپارات را از بین فایل های خود انتخاب کنید و گزینه Open را انتخاب نمایید.

قرار دادن ویدیو در آپارات

۴. پس از انتخاب فایل، در منوی جدیدی که برای شما نمایان می شود نیاز است تا اطلاعاتی از جمله عنوان ویدیو، توضیحات،دسته بندی و … را وارد نمایید.

قرار دادن ویدیو در آپارات

۵. پس از وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز، در انتهای منوی باز شده، گزینه انتشار ویدیو را انتخاب نمایید تا ویدیوی شما منتشر شود.

قرار دادن ویدیو در آپارات

بدین ترتیب کار بارگذاری ویدیو در آپارات به پایان می رسد و ویدیوی شما در این وبسایت منتشر می شود.