اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش فعالسازی هشدار پیوستن مخاطبین به تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

فعالسازی هشدار پیوستن مخاطبین به تلگرام

آموزش فعالسازی هشدار پیوستن مخاطبین به تلگرام

ارسال اعلان جوین شدن مخاطبین به تلگرام یکی از قابلیت های این نرم افزار است که به وسیله آن هنگامی که افرادی از لیست مخاطبین شما وارد نرم افزار تلگرام می شود برای شما یک پیام مبنی بر این که این شخص در تلگرام عضویت دارد ارسال می شود تا شما را از این موضوع آگاه سازد. در بعضی مواقع این موضوع برای کاربران مشکل ساز می شود و این قابلیت را برای تلگرام غیرفعال می کنند. اما خوشبختانه این امکان در این نرم افزار وجود دارد که کاربران در صورت پشیمانی از غیر فعال کردن هشدار جوین شدن افراد در تلگرام می توانند مجددا این قابلیت را فعال کنند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه فعالسازی هشدار پیوستن مخاطبین به تلگرام را به شما آموزش دهیم.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی فعالسازی ویبره تماس صوتی تلگرام، مبحث آموزش فعالسازی ویبره تماس صوتی تلگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه فعالسازی هشدار پیوستن مخاطبین به تلگرام

فعال سازی هشدار پیوستن مخاطبین به تلگرام کار بسیار آسانی است و شما می توانید تنها با طی کردن چند مرحله ساده ، در صورت پشیمانی از غیر فعال کردن هشدار جوین شدن افراد در تلگرام می توانید مجددا این قابلیت را فعال کنید. جهت یادگیری نحوه انجام این کار، به ترتیب طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. در اولین مرحله باید نرم افزار تلگرام را از بین برنامه های تلفن همراه خود اجرا کنید.

۲. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

فعالسازی هشدار پیوستن مخاطبین به تلگرام

۳. از منوی جدید نمایان شده گزینه Settings را انتخاب نمایید.

فعالسازی هشدار پیوستن مخاطبین به تلگرام

۴. در مرحله ی جدید، باید گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.

مرحله 4

۵.  در زیر شاخه منوی Events ، بر روی گزینه Contacts Joined Telegram کلیک کنید و آن را در حالت فعال قرار دهید.

مرحله 5

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها در چند ثانیه می توانید هشدار پیوستن افراد در تلگرام را مجددا فعال نمایید.