اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش غیرفعال کردن کامنت اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

غیرفعال کردن کامنت اینستاگرام

چگونه می توانم کامنت های یک پست را در اینستاگرام محدود کنم؟

محدود نمودن و یا غیرفعال نمودن کامنت های یک پست در اینستاگرام یکی از آن دسته قابلیت هایی است که توسعه دهندگان این برنامه ی پر طرفدار در به روز رسانی های اخیر آن برای کاربران خود ارائه داده اند. این روزها ممکن است در حین گشت و گذار در فضای نرم افزار اینستاگرام با پست هایی مواجه شده باشید که آیکون کامنت در آن ها موجود نیست و نمی توانید برای پست های مربوطه کامنتی را درج کنید. این عمل در واقع کاری است که بوسیله قابلیت بستن کامنت اینستاگرام انجام می شود. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی غیرفعال کردن کامنت اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. در ادامه همرا ما باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی مشاهده تاریخچه پست‌های اینستاگرام، مبحث آموزش مشاهده تاریخچه پست‌های اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی غیرفعال کردن کامنت اینستاگرام

همان طور که پیش تر گفتیم، غیرفعال نمودن کامنت در پست هایی که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید یکی از آن دسته کارهایی است که کاربران، جهت بالا بردن میزان امنیت خود در این برنامه از آن استفاده می کنند تا افراد مزاحم و سود جو نتوانند برای آن ها کامنت ها نامربوط بگذارند. البته در اینجا باید به شما بگوییم که فعال سازی این قابلیت بدین معنا است که آیکون کامنت در گوشه سمت چپ و پایین پست هایتام برای دیگر کاربران نمایش داده نمی شود.

بدین ترتیب اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در ادامه پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، برنامه اینستاگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. در منوی اولیه نرم افزار اینستاگرام، بر روی آیکون به شکل به علاوه (+) که در نوار پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

غیرفعال کردن کامنت اینستاگرام

۴. در این بخش باید محتوای پست مورد نظر خود را که می تواند ویدیو و یا تصویری از گالری تان باشد، انتخاب کنید.

۵. پس از ایجاد تغییرات مورد نظرتان بر روی پست، وارد منوی زیر خواهید شد.

۶. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده می شود، بر روی گزینه Advanced Settings کلیک کنید.

مرحله 6

۷. سپس در این مرحله، بر روی گزینه غلطکی Turn Off Commenting کلیک کنید تا به رنگ آبی در بیاید و در حالت فعال قرار گیرد.

مرحله 7

۸. در نهایت پس از انجام تمامی مراحل بالا، به صفحه ی قبل بازگردید و گزینه Share را انتخاب نموده تا پس از آن پست شما منتشر شود.

۹. همان طور که مشاهده می نمایید آیکون کامنت در گوشه سمت چپ پایین صفحه ی پست شما قابل مشاهده نمی باشد.

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که استفاده از این روش تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که پست شما هنوز منتشر نشده است.

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی نرم افزار اینستاگرام و ایجاد یکسری تغییرات به هنگام به اشتراک گذاری پست، امکان کامنت گذاشتن بر روی پست هایی که تمایل دارید را ببندید تا دیگر آیکون کامنت برای کاربران نمایان نشود، و از این طریق امنیت حساب کاربری خود را افزایش داده و مانع سو استفاده برخی از افراد مزاحم شوید.