اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش غیرفعال کردن اعلان‌های اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

غیرفعال کردن اعلان‌های اینستاگرام

آموزش غیرفعال کردن اعلان‌های اینستاگرام

اینستاگرام امروزه به یکی ار پر کاربردترین و پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تبدیل شده است و روزانه افراد زیادی به این شبکه اجتماعی می پیوندند. اما با وجود تمام قابلیت ها و امکاناتی که این نرم افزار داراست، اعلان های گاه و بی گاهش موجب رنجش بسیاری از کاربران شده است .زیرا در صورت فعال بودن اعلان های اینستاگرام،هرگونه اتفاقی که در پیج شما رخ دهد از سوی اینستاگرام یک اعلان برای شما ارسال خواهد شد. اما خوشبختانه این امکان برای کاربرانی که تمایل به غیرفعال کردن این قابلیت دارند، وجود دارد. در ادامه با آموزش غیرفعال کردن اعلان‌های اینستاگرام با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری نحوه مشاهده درخواست فالو هایی که قبلا ارسال کرده اید، مبحث آموزش مشاهده درخواست فالو هایی که قبلا ارسال کرده اید را مطالعه نمایید.

 

نحوه غیرفعال کردن اعلان‌های اینستاگرام

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که از دست اعلان های پشت سرهم اینستاگرام خسته شده اید و قصد غیرفعال کردن آن هارا دارید کافیست به ترتیب و طبق مراحل زیر پیش بروید.

۱. ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید و وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۲. سپس آیکون به شکل سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه را انتخاب کنید.

غیرفعال کردن اعلان‌های اینستاگرام (مرحله 2)

 

۳. از بین گزینه های موجود گزینه Settings یا تنظیمات را انتخاب کنید.

غیرفعال کردن اعلان‌های اینستاگرام(مرحله 3)

 

۴. در منوی جدید بر روی گزینه Notifications کلیک نمایید.

غیرفعال کردن اعلان‌های اینستاگرام (مرحله 4)

 

۵. در این قسمت می توانید تمام نوتیفیکیشن ها و یا بخشی از آن را برای مدت زمان خاصی غیرفعال کنید.

 

۶. با انتخاب گزینه Pause All، صفحه جدیدی برای شما نمایان می شود که در آن زمان های پیش فرض برای غیرفعال ماندن اعلان های اینستاگرام قابل مشاده است.

۷. با انتخاب یکی از زمان ها تمامی اعلان ها برایتان غیرفعال می شود.

۸. در صورت تمایل برای غیرفعالسازی برخی از این اعلان ها، کافیست مطابق میلتان بر روی یکی از گزینه های نمایان شده کلیک کنید.

۹. به عنوان مثال با انتخاب گزینه Following and Followers، اعلان های مربوطبه فالوور ها و فالوویینگ های غیرفعال می شود.

بدین ترتیب همانطور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید اعلان های مربوط به اینستاگرام به صورت یکجا و گلچین غیرفعال کنید تا موجب آزار و اذیت شما نشوند.