تلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش غیرفعالسازی دانلود خودکار تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | ۲ دیدگاه ارسال شده است

غیرفعالسازی دانلود خودکار تلگرام

چگونه می توانم دانلود خودکار رسانه های تلگرام را غیرفعال کنم؟

امروزه شبکه های اجتماعی به عنوان عضو جدا نشدنی زندگی ما شده اند. یکی از شبکه های اجتماعی محبوب نزد کاربران پیام رسان تلگرام می باشد که توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. تلگرام در هر به روز رسانی امکانات جدید را به خود اضافه می کند که باعث جذابیت این نرم افزار شده ست. یکی از قابیلت های تلگرام غیرفعال کردن دانلود خودکار فایل های ارسال شده در گروه ها، کانال ها و چت های شخصی می باشد که باعث جلب رضایت بیشر کاربران شده است زیرا این موضوع از مصرف بی رویه اینترنت کاربران جلوگیری می کند. در ادامه با آموزش غیرفعالسازی دانلود خودکار تلگرام با ما همراه باشید.

آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با روش های حل مشکل کند شدن تلگرام، مبحث آموزش روش های حل مشکل کند شدن تلگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی غیرفعالسازی دانلود خودکار تلگرام

در بسیاری از مواقع کاربران تمایل دارند تا دانلود رسانه های ارسال شده برایشان را کنترل کنند و در صورت نیاز به دانلود آن ها را به صورت اختیاری دانلود کنند. به همین دلیل این دسته از کاربران تمایل دارند تا دانلود خودکار تلگرام را غیرفعال کنند. جهت یادگیری نحوه غیرفعالسازی دانلود خودکار تلگرام طبق مراحل زیر به ترتیب پیش بروید.

۱.ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید.

۲. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

غیرفعالسازی دانلود خودکار تلگرام(مرحله 2)

۳. برای ورود به منوی تنظیمات تلگرام گزینه Settings را انتخاب کنید.

مرحله 3

 

۴. در منوی نمایان شده، گزینه Data and Storag  را انتخاب کنید.

مرحله 4

 

۵. در این بخش در زیر شاخه Automatic media download ، سه گزینه نمایش داده می شود که در ادامه هریک از آن هارا برای شما توضیح خواهیم داد:

– When using mobile data: با کلیک بر روی آیکون غلطکی این گزینه، دانلود خودکار رسانه ها در زمان اتصال به اینترنت همراه غیرفعال می شود.

– When connected on Wi-Fi: در صورت خاموش کردن آیکون این گزینه، دانلود خودکار تلگرام در هنگام اتصال به اینترنت وای فای غیرفعال می شود.

– When roaming: همچنین با غیرفعالسازی آیکون این گزینه، دانلود خودکار رسانه ها در زمان رومینگ خاموش می شود.

مرحله 5

بدین ترتیب، با استفاده از آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می تواند اختیار دانلود رسانه هارا به دست بگیرید و آن هارا کنترل کنید تا رسانه هایی که به آن ها احتیاجی ندارید بیهوده دانلود نشوند.

 

۲ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. ارتمیس گفت:
    لطفاً پسورد
    • کیان گفت:
      سلام و وقت بخیر
      از نمونه پسورد زیر استفاده کنید:
      lZXLXWixh0n1QeH6
      اگه با این پسورد هم موفق نشدین، برنامه فیلترشکن خودتون رو عوض کنید، از برنامه های سالم استفاده کنید. و اینکه اول فیلترشکن رو روشن کنید و بعد اسنپ چت رو باز کنید.