اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش غیرفعالسازی تایید دو مرحله‌ای تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

غیرفعالسازی تایید دو مرحله‌ای تلگرام

چگونه می توانم تایید هویت دو مرحله‌ای تلگرام را غیرفعال کنم؟

قابلیت تایید دو مرحله ای و یا همان Two Step Verification در تلگرام منجر به حفظ امنیت اطلاعات تلگرام شما در مقابل هکر ها می شود. با استفاده از این قابلیت، هنگامی که قصد استفاده از نرم افزار تلگرام را دارید، علاوه بر کدی که از طریق تلگرام به شماره همراهتان پیامک می شود، باید کد عبور دیگری را نیز وارد کنید. اما گاهی مواقع پس از فعالسازی این قابلیت برای نرم افزار تلگرام، ممکن است به هر دلیلی قصد غیرفعال کردن آن را داشته باشید به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه غیرفعالسازی تایید دو مرحله‌ای تلگرام را به شما آموزش دهیم.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی تغییر ایمیل تایید دو مرحله‌ای تلگرام، مبحث آموزش تغییر ایمیل تایید دو مرحله‌ای تلگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی غیرفعالسازی تایید دو مرحله‌ای تلگرام

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که تصمیم دارید تایید هویت دو مرحله‌ای تلگرام خود را غیرفعال کنید ولی نمی دانید چگونه، کافیست طبق مراحل زیر به ترتیب پیش بروید:

۱.در اولین مرحله باید نرم افزار تلگرام را اجرا نمایید.

۲. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

غیرفعالسازی تایید دو مرحله‌ای تلگرام

۳. برای ورود به منوی تنظیمات تلگرام گزینه Settings را انتخاب کنید.

غیرفعالسازی تایید دو مرحله‌ای تلگرام

۴. در منوی نمایان شده، گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.

غیرفعالسازی تایید دو مرحله‌ای تلگرام

۵. در بخش Security، گزینه Two-Step Verification را انتخاب کنید.

(مرحله 5)۶. در این مرحله باید رمز فعلی خود را وارد نمایید.

مرحله 6

۷. سپس در منوی جدید که برای شما نمایان خواهد شد، گزینه Turn Password Off را انتخاب کنید تا قابلیت تایید دو مرحله‌ای نرم افزار تلگرام برای شما غیرفعال شود.

مرحله 7

بدین ترتیب همانطور که مشاهده نمودید در این مطلب به شما آموختیم که چگونه می توانید در صورت تمایل پس از فعالسازی تایید هویت دو مرحله ای تلگرام، ان را غیرفعال نمایید.