اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش عدم نمایش پست‌های حساس در اکسپلور اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

عدم نمایش پست‌های حساس در اکسپلور اینستاگرام

چگونه می توانم از نمایش پست های خشونت آمیز در بخش اکسپلور اینستاگرام جلوگیری کنم؟

بخش اکسپلور اینستاگرام یکی از چیزهایی است که کاربران این برنامه بسیار زیاد با آن سر و کار دارند و زمانی که اینستاگرام خود را باز می کنند ابتدا وارد آن می شوند. اما گاهی اوقات ممکن است وجود پست های نامناسب در این بخش از اینستاگرام موجب آزار و اذیت شما شوند. خوشبختانه در اینستاگرام این امکان وجود دارد که شما می توانید زا نمایش این گونه پست ها در اکسپلور اینستاگرام خود جلوگیری کنید. در ادامه با آموزش عدم نمایش پست‌های حساس در اکسپلور اینستاگرام  همراه ما باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی مشاهده تاریخچه بیو اینستاگرام، مبحث آموزش مشاهده تاریخچه بیو اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی عدم نمایش پست‌های حساس در اکسپلور اینستاگرام

ابتدا به معنی Sensitive content یا محتوا حساسیت برانگیز که توسط مدیران اینستاگرام تعریف شده است، می‌ پردازیم. برای محتوای Instagram قوانین و دستورالعمل‌ هایی وضع شده است. هدف از این قوانین حفظ امنیت و آرامش افراد است. Sensitive content نیز پست‌ هایی هستند که لزوما قوانین اینستاگرام را نقض نمی‌ کنند اما می‌ توانند برای برخی از کاربران ناراحت‌ کننده و آزار دهنده باشند. کاربران می‌ توانند این محتوا را مدیریت کنند.

اگر شما هم از ان دسته کاربرانی هستید که به دنبال راهی برای یادگیری چگونگی جلوگیری از نمایش پست‌ های حساس در اکسپلور اینستاگرام هستید، کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در ادامه پیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و نسخه ی آخر آن را از طریق مارکت های موجود در بازار دانلود و نصب نمایید.

۲. در این مرحله باید برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.

۳. سپس وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۴. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط افقی که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

عدم نمایش پست‌های حساس در اکسپلور اینستاگرام

۵. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه Settings را انتخاب کنید.

عدم نمایش پست‌های حساس در اکسپلور اینستاگرام

۶. پس از ورود به تنظیمات حساب کاربری تان، گزینه Account را پیدا و انتخاب کنید.

عدم نمایش پست‌های حساس در اکسپلور اینستاگرام

۷.  بعد از آن باید به دنبال گزینه Sensitive Content Control بگردید و بر روی آن کلیک کنید.

مرحله 7

۸. در این بخش چند گزینه برای محدود کردن وجود دارد:

– Limit (Default): با انتخاب این گزینه اینستاگرام محدودیت پست‌ ها را در فید اعمال می‌ کند که حالت پیش فرض است.

– Limit Even More: با انتخاب این گزینه پست‌ های بیشتری در فید و اکسپلور فیلتر می‌شوند و با دقت بیشتری این محدودیت اعمال می‌ شود.

مرحله 8

۹. برای کاهش پست‌ های بیشتر بهتر است گزینه دوم را انتخاب کنید.

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با طی کردن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات نرم افزار اینستاگرام از نمایش پست های حساس و خشونت آمیز در اکسپلور اینستاگرام جلوگیری کنید.

 

منبع