اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش عدم نمایش لایک در اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

عدم نمایش لایک در اینستاگرام

چگونه می توانم از قابلیت عدم نمایش لایک در پست های اینستاگرام استفاده کنم؟

همان طور که همه ی شما می دانید، نرم افزار اینستاگرام یکی از محبوب ترین نرم افزار های عصر حاضر می باشد که با استفاده از قابلیت ها و امکاناتی که در این نرم افزار قرار می دهد توانسته با بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر رقابت کند و محبوبیت فراوانی را بدست آورد. یکی از قابلیت هایی که به تازگی و در نسخه های اخیر این نرم افزار به آن افزوده شده است، امکان حذف نمایش لایک ها در پست های اینستاگرام می باشد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا چگونگی فعالسازی قابلیت عدم نمایش لایک در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی فعالسازی قابلیت عدم نمایش لایک در اینستاگرام، مبحث آموزش عدم نمایش لایک در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی فعالسازی قابلیت عدم نمایش لایک در اینستاگرام

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که می خواهید از این قابلیت جدید نرم افزار اینستاگرام ارسال کنید و تعداد لایک های خود را در اینستاگرام مخفی کنید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که جهت انجام این کار تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل زیر به ترتیب پیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و نسخه ی آخر آن را از طریق مارکت های موجود در بازار دانلود و نصب نمایید.

۲. سپس وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۳. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط افقی که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

عدم نمایش لایک در اینستاگرام

۴. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه Settings را انتخاب کنید.

عدم نمایش لایک در اینستاگرام

۵. پس از ورود به تنظیمات حساب کاربری تان، گزینه privacy را پیدا و انتخاب کنید.

عدم نمایش لایک در اینستاگرام

۶. در منوی تنظیمات بخش حریم خصوصی، بر روی گزینه Posts کلیک نمایید.

مرحله 6

۷. سپس به دنبال گزینه Hide Like and View Counts بگردید و آن را د رحالت غیرفعال قرار دهید.

مرحله 7

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات نرم افزار اینستاگرام می توانید لایک های مربوط به پست های اینستاگرام خود را حذف کنید.