اینترنتتکنولوژی

آموزش شخصی سازی تنظیمات سرچ گوگل

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

شخصی سازی تنظیمات سرچ گوگل

با استفاده از تنظیمات پیشرفته گوگل می توانید شخصی سازی تنظیمات سرچ گوگل را برای خود ایجاد نموده و جستجوی بهتر و با سرعت بیشتری داشته باشید، در ادامه نیز نحوه ایجاد این تغییرات را به شما آموزش خواهیم داد.

نکته: شما می توانید برای یادگیری ترفند های جستجو پیشرفته در گوگل مبحث آموزش ترفند و تکنیک های جستجو پیشرفته در گوگل را مطالعه کنید.

 

مراحل تنظیمات جستجو گوگل:

۱. وارد صفحه اصلی جستجو در گوگل به نشانی www.google.com شوید. برای دسترسی به تنظیمات پیشرفته گوگل کافیست موضوع مورد نظر خود را جستجو نمایید، در صفحه ای که برایتان باز شد بر روی گزینه Settings در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید.

 

شخصی سازی تنظیمات سرچ گوگل

۲. از منوی Settings ، وارد بخش Search settings شوید.

شخصی سازی تنظیمات سرچ گوگل

 

Safe Search Filters

در این قسمت از تنظیمات گوگل شما می توانید تصاویر و مطالب نادرست و نامربوط را از صفحه نتایج گوگل حذف کنید، توجه داشته باشید که این فیلتر دقیق نیست و به طور کامل و صد درصد عمل نمی کند.

با کلیک بر روی گزینه Turn on SafeSearch تا حد ممکن به  شما کمک می شود تا نتایج نامناسب برای شما نمایش داده نشوند.

شخصی سازی تنظیمات سرچ گوگل

Results per page

این قسمت این امکان را به ما می دهد تا تعداد نتایجی که در هر صفحه نمایش داده می شود را تغییر دهیم،  حالت پیش فرض آن بر روی تعداد ۱۰ نتیجه است که شما می توانید بر اساس نیاز خود آن را تغییر دهید،فقط به یاد داشته باشید که حداکثر تعداد نتایج نشان داده شده در هر صفحه جستجو ۱۰۰ می باشد.

 

Private results

با انتخاب گزینه Private results به گوگل کمک می کند تا نتایج و مطالب مناسب تری برای جستجوی شما پیدا کند.

 

Spoken answers

در این قسمت شما می توانید با کلیک بر روی گزینهSpeak answers for voivce search، شما می توانید انتخاب کنید زمانی که به وسیله صوت جستجویی انجام می دهید،نتایج نیز به صورت صدا و همراه با صوت برای شما نمایش داده شوند.

 

Where results open

با انتخاب گزینه Open each selected result in a new browser window می توانید انتخاب نمایید که با کلیک بر روی هر سایت و نتیجه،آن هارا در یک پنجره جدید برای شما نمایش دهد.

 

Search activity

این بخش از تنظیمات به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از چیزهایی که جستجو می کنید ، نتایجی که می توانید کلیک کنید و موارد دیگر ، به نتایج و توصیه های مناسب تری ربط می دهد. می توانید فعالیت جستجو را در هر زمان خاموش یا ویرایش کنید.

 

Region Settings

به وسیله این گزینه می توانید موقعیت جغرافیایی و مکان زندگی خود را مشخص کنید تا جستجوی شما بر اساس کشور دلخواهتان تنظیم شود.

در انتها با کلیک بر روی گزینه  Save ، تغییرات موردنظر خود را ذخیره نمایید.