آموزش iOSشبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش ساخت اکانت واتساپ در آیفون و آیپد

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

ساخت اکانت واتساپ در آیفون و آیپد

نحوه ساخت اکانت واتساپ در آیفون و آیپد

واتساپ یکی از بخش های ضروری در زندگی ما شده است و بیش از دو میلیارد سال است که در سراسر دنیا از محبوب ترین برنامه ها به حساب می آید. بدون شک واتساپ با امکانات ترین، سریع ترین، و آسان ترین برنامه پیام رسان است. افراد زیادی هستند که از واتساپ استفاده می کنند و ساعت های زیادی را در روز با دوستان و خانواده هایشان می گذرانند. به همین خاطر امروز چگونگی ساخت اکانت واتساپ در آیفون و آیپد را در اختیارتان قرار می دهیم:

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با کاربردی ترین ترفندهای واتساپ مبحث آموزش جدیدترین نکات کاربردی و ترفند در واتساپ را مطالعه نمایید.

 

مراحل ساخت حساب کاربری در برنامه واتساپ

۱- در صفحه اصلی گوشی تان واتساپ راه اندازی کنید.

۲- برای موافقت با شرایط خدمات برنامه، روی گزینه موافق و ادامه ضربه بزنید.

۳- برای فعال یا غیرفعال کردن اعلان ها، گزینه اجازه دادن یا اجازه ندادن را لمس کنید. هر وقت بخواهید می توانید این تنظیمات را دوباره تغییر بدهید.

۴- کشور شما باید به طور پیش فرض انتخاب شده باشد؛ اما در صورت نیاز به تغییر کشور، روی نام کشور در متن آبی رنگ ضربه بزنید. اگر نیازی به تغییر کشور ندارید مرحله ۵ را نادیده بگیرید و به مرحله ۶ بروید.

ساخت اکانت واتساپ در آیفون و آیپد

۵- کشور مورد نظرتان را انتخاب کنید.

۶- شماره تلفنتان را وارد کنید.

۷- گزینه انجام شد یا Done را بزنید.

ساخت اکانت واتساپ در آیفون و آیپد

۸- برای پایان دادن به تنظیمات، روی گزینه رد شدن یا Skip ضربه بزنید. اگر برای اولین بار است که از واتساپ استفاده می کنید، داده یا اطلاعاتی برای بازیابی ندارید؛ پس باید از این مرحله بگذرید. در صورت تمایل بعدا همیشه می توانید داده هایتان را بازیابی کنید.

۹- روی گزینه روی Skip Restore یا رد کردن بازیابی ضربه بزنید.

۱۰- یک نام برای خودتان انتخاب کنید. این نام موقع ارسال پیام به دیگران برای آنها نمایش داده می شود.

ساخت اکانت واتساپ در آیفون و آیپد

در این مرحله حساب کاربری شما در واتساپ ساخته می شود و می توانید بلافاصله پیامرسانی و برقراری تماس با دیگران را شروع کنید!

 

منبع