اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ریپورت پیام‌های دایرکت اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

ریپورت پیام‌های دایرکت اینستاگرام

 چگونه می توانم پیام های افراد ناشناس در دایرکت اینستاگرام را ریپورت کنم؟

نرم افزار اینستاگرام یک شبکه اجتماعی با امنیت بالا می باشد که اقدامات فراوانی را جهت افزایش میزان امنیت خود انجام داده است. یکی از این اقدامات ریپورت کردن پیام هایی با محتوای نامناسب می باشد که برای شما از طریق دایرکت اینستاگرام ارسال می شود. بدین ترتیب زمانی که شما یک پیام نامناسب در نرم افزار اینستاگرام دریافت می کنید، می توانید آن را ریپورت کنید.  به همین دلیل ما قصد داریم تا در این مقاله ، نحوه ریپورت پیام‌های دایرکت اینستاگرام را به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری درباره روش‌ های دانلود ویس دایرکت اینستاگرام، مبحث آموزش روش‌ های دانلود ویس دایرکت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه ریپورت پیام‌های دایرکت اینستاگرام

از آنجایی که نرم افزار اینستاگرام دارای یکسری قوانین مختص خود می باشد و همواره در تلاش بوده تا از فعالیت افراد مزاحم در این محیط جلوگیری کند، قابلیت ریپورت (Report) را در اختیار کاربران قرار داده است تا کاربران نرم افزار اینستاگرام با استفاده از این قابلیت بتوانند تخلف کاربران دیگر را گزارش کنند.

اگر شما هم در دایرکت اینستاگرام خود با پیام های غیر اخلاقی مواجه شدید، باید بدانید که این امکان وجود دارد که می توانید آن پیام ها را به تیم پشتیبان اینستاگرام گزارش دهید. روش ریپورت پیام در دایرکت اینستاگرام به شرح زیر است:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام را اجرا کنید.

۲. سپس با کلیک بر روی آیکون Home در نوار پایین صفحه، وارد صفحه اولیه اینستاگرام شوید.

۳. در این منو بر روی آیکون به شکل موشک در گوشه سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید و یا از طریق درگ کردن صفحه به سمت راست، وارد بخش دایرکت های خود شوید.

۴. سپس صفحه چت شخص مورد نظر خود را که قصد ریپورت پیام او را دارید، باز کنید.

۵. انگشت خود را روی متن پیام فشار دهید و یا برای ریپورت کل صفحه چت کاربر مورد نظر، آیکون دایره در بالای صفحه را لمس نمایید.

ریپورت پیام‌های دایرکت اینستاگرام

۶. سپس گزینه Report را انتخاب نمایید.

۷. در این شرایط گزینه‌ های زیرشاخه‌ ای نمایان می‌شوند که باید با استفاده از آن‌ها دلیل نامناسب بودن پیام و ریپورت خود را مشخص کنید. این گزینه‌ ها شامل موارد زیر می‌شوند:

ریپورت پیام‌های دایرکت اینستاگرام

Self injury : در زمان هایی که کامنت مورد نظر به هر نحو تشویق به خودکشی، آسیب زدن به خود و … می کند از این گزینه استفاده می شود.

Harassment or bullying : در زمان هایی که کامنت مورد نظر جنبه‌هایی از آزار و زورگویی، تهدید و … دارد، از این گزینه استفاده می شود.

 Sale or promotion of drugs این گزینه زمانی انتخاب می‌شود که در آن پست به تبلیغ در مورد مواد مخدر پرداخته شود.

 Sale or promotion of drugs این گزینه زمانی انتخاب می‌شود که در آن پست به تبلیغ در مورد مواد مخدر پرداخته شود.

Nudity or Pornography : در زمان هایی که کامنت مورد نظر به هر نحو تشویق به برهنگی و … می کند از این گزینه استفاده می شود.

Violence or harm  این گزینه برای ریپورت پست هایی انتخاب می‌شود که منجر به تشویق به خشونت یا آزار دیگران شوند.

Hate speech or symbol : در زمان هایی که کامنت مورد نظر به هر نحو منجر به ترویج تنفر و مسائلی همچون نژادپرستی می شود از این گزینه استفاده کنید.

Intellectual property violation : برای ریپورت کامنت هایی استفاده می‌ شود که به هر نحوه مالکیت‌های معنوی را نقض کنند.

 I just don’t like itاین گزینه در شرایطی انتخاب می‌شود که آن پست هیچ یک از حالات فوق را شامل نشود و شما شخصا و بنا به هر دلیل از آن پست خوشتان نیامده باشد. در این شرایط اینستاگرام توصیه می‌کند تا اکانت ارسال کننده آن پست را بلاک کنید.

۸. در نهایت در این بخش باید یکی از گزینه های ارائه شده در بالا را باتوجه به محتوای پیام نامناسبی که دریافت کردید ،انتخاب کنید تا عملیات ریپورت کردن انجام شود.

۹. سپس باید در منوی جدید نمایش داده شده گزینه  Report را انتخاب کنید.

مرحله 9

۱۰. در نهایت پیغامی از سوی اینستاگرام دریافت خواهید کرد و از شما بابت ارسال گزارش و ریپورت پیام در اینستاگرام تشکر می کند.

مرحله 10

 

منبع