اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش روش های رفع بلاک اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

رفع بلاک اینستاگرام

آموزش روش های رفع بلاک اینستاگرام

همه ی شما با نرم افزار اینستاگرام و مشکلات آن آشنایی دارید. یکی از مشکلات رایج اینستاگرام بلاک شدن توسط این نرم افزار می باشد که ممکن است پس از مدتی استفاده از این نرم افزار، پیغام هایی مانند action blocked یا you’re temporarily blocked مواجه شوید که بدین معناست که شما توسط اینستاگرام بلاک شده اید. در این مطلب قصد داریم روش های رفع بلاک اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری آموزش بلاک کردن افراد در کامنت اینستاگرام، مبحث آموزش بلاک کردن افراد در کامنت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

action blocked در اینستاگرام 

گاهی اوقات ممکن است هنگام انجام دادن برخی از فعالیت های اینستاگرام مانند فالوکردن،ارسال پیام در دایرکت،تگ کردن افراد،لایک کردن و کامنت گذاشتن پیغامی از سوی اینستاگرام با این مضمون برای شما ارسال شود و دلیل آن این است که شما از فعالیت های گفته شده زیاد از حد استفاده کرده اید و اینستاگرام شما را ربات شناسایی کرده به همین دلیل فعالیت های شمارا محدود کرده است.

در ادامه با آموزش روش های رفع بلاک اینستاگرام با ما همراه باشید.

رفع بلاک اینستاگرام

 

۲۴  تا ۴۸ ساعت صبر کنید

بلاک شدن توسط برنامه اینستاگرام معمولا  ۲۴ تا ۴۸ ساعت و حتی کمتر طول می کشد. یکی از اولویت‌های اصلی اینستاگرام، بلاک کردن اسپم‌ها و ربات‌ها است تا دیگر اکانت‌ها از آن‌ها محافظت شوند. به همین دلیل اگر در این زمان کار مهمی ندارید صبر کنید تا از بلاک خارج شوید. در غیر این صورت می توانید روش های گفته شده را امتحان کنید.

 

حذف اپلیکیشین های واسطه

منظور از اپلیکیشین های واسطه اپلیکیشن هایی مانند آنفالو یاب، اپلیکیشن های لاک کننده و … می باشد. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که از این اپلیکیشن ها استفاده می کنید باید بلافاصله آن هارا پاک کنید. وجود این گونه برنامه ها در تلفن همراهتان باعث می شود تا توسط اینستاگرام بلاک شوید.

 

گزارش به اینستاگرام

یکی از روش های رفع بلاک اینستاگرام  گزارش به پشیتیبانی این نرم افزار می باشد. جهت انجام این کار مراحل زیر را طی کنید.

۱. ابتدا برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.

۲. سپس در قسمت پروفایل خود، بر روی آیکون به شکل سه خط که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

۳. در این مرحه، با انتخاب گزینه setting وارد بخش تنظیمات شوید.

۴. در منوی جدیدی که برای شما باز می شود از قسمت Help گزینه Report a Problem را انتخاب کنید.

گزارش بلاک اینستاگرام

 

۵. در نهایت با انتخاب این گزینه می‌توانید مشکل خود را به اینستاگرام گزارش دهید.

گزارش بلاک اینستاگرام

 

دریافت کامنت انگلیسی

از دیگر روش های آسان رفع بلاک اینستاگرام دریافت کامن انگلیسی در پست هایتان می باشد. تنها کافیست از فالوور های خودتان درخواست کنید تا این کار را برایتان انجام دهند. در نهایت پس از انجام این کار، اینستاگرانم متوجه می شود که شما ربات نیستید و شما را از بلاک در می آورد.

 

تغییر بیو

بیو اینستاگرام خود را تغییر دهید و اگر لینکی در آن دارید حذف کنید تا با انجام این کار از بلاک شدن در بیاید. وجود لینک در بیو اینستاگرام به احتمال زیادد یکی از دلایل بلاک شدن توسط این نرم افزار می باشد.

 

ورود به حساب کاربری با یک گوشی دیگر

شما می توانید برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام، با استفاده از یک گوشی دیگر ،کامپیوتر و یا تبلت وارد حساب کاربری خود شوید.