اینترنتموبایل

آموزش رفع پیغام خطا در اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش رفع پیغام خطا در اینستاگرام

ارورهای اینستاگرام یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی هستند که کاربران این شبکه اجتماعی را دچار مشکل و سردرگمی می کند. در این مبحث قصد داریم که به شرح رایج‌ترین پیغام‌های خطا یا همان ارورهای اینستاگرام پرداخته و به آموزش رفع پیغام خطا در اینستاگرام بپردازیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: برای آشنایی با چگونگی فالو کردن و مدیریت هشتگ ها در اینستاگرام، آموزش فالو کردن هشتگ در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

رفع پیغام خطا در اینستاگرام

مشکل اتصال به سرور اینستاگرام و عدم موفقیت در لاگین شدن به حساب کاربری

در برخی از موارد گزارش‌هایی مبنی بر عدم موفقیت کاربران اینستاگرام به منظور لاگین شدن یا ورود به اکانت‌‌شان گزارش شده است. این ارور زمانی نمایان می‌شود که کاربر مشخصات اکانت و رمز عبور خود را به درستی در صفحه لاگین اپلیکیشن اینستاگرام وارد می‌کند و با انتخاب گزینه “Log In” با ارور تحت مضمون ” Sorry, we couldn’t connect to our login server. Please confirm you have an Internet connection and try again in a moment” مواجه می‌شود. اما دلیل بروز ارور چیست؟

ارور مورد نظر مربوط به عدم موفقیت اپلیکیشن اینستاگرام در راستای برقراری ارتباط با سرورهای آن می‌شود. اگر در حین ورود به اکانت اینستاگرام خود با این پیغام خطا مواجه شدید، به احتمال زیاد گوشی یا تبلتی که از آن استفاده می‌کنید به شبکه اینترنت متصل نیست یا مشکلی در خدمات شبکه اینترنت آن به وجود آمده است. به منظور بررسی و رفع این مشکل توصیه می‌کنیم که شبکه اینترنت خود را بررسی کنید و از سرویس‌دهی آن اطمینان حاصل کنید.

موارد همچون تایم اوت (Time Out)، سرعت کم اینترنت و قطع وصلی آن می‌توانند منجر به بورز این ارور شوند. دقت داشته باشید که اگر از موبایل دیتا (Mobile Data) و اینترنت سیم کارت خود استفاده می‌کنید، به هیچ وجه شبکه‌هایی همچون Edge یا ۳G شبکه‌های مناسبی برای استفاده از اینستاگرام محسوب نمی‌شوند.

 

رفع پیغام خطا در اینستاگرام

اگر اکانت اینستاگرام من غیر فعال یا مسدود شد چه کنم؟

اگر اکانت اینستاگرام شما غیر فعال یا مسدود شود، در حین لاگین شدن به اکانت خود با پیغامی مبنی بر مسدود یا غیر فعال شدن آن مواجه می‌شوید. این پیغام حاوی کلمه Disabled خواهد بود. دلیل غیر فعال یا مسدود شدن اکانت اینستاگرام شما با نقض قوانین این شبکه اجتماعی ارتباط دارد. اینستاگرام به شدت در رابطه با پیروی از قوانین و ضوابط خود حساس بوده و بدون هیچ اخطاری اکانت‌های خاطی مقررات خود را غیر فعال یا مسدود می‌کند. اکانت‌هایی که توسط اینستاگرام غیر فعال می‌شوند قادر به بازیابی نخواهند بود. با این حال جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر در رابطه با دلیل مسدود شدن اکانت خود می‌توانید از طریق ایمیل با بخش پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و دلیل مسدود شدن اکانت خود را گزارش کنید.

 

 

رفع پیغام خطا در اینستاگرام

چرا نمی‌توانم یک کامنت ثبت شده در زیر پست خود را حذف کنم؟

در برخی موارد ممکن است کاربر به منظور حذف یک کامنت از پست ارسالی خود اقدام کرده و با پیغام خطایی مبنی بر عدم موفقیت به منظور حذف آن کامنت مواجه شود. این پیغام خطا هم یکی از رایج‌ترین ارورهای اینستاگرام محسوب می‌شود. اما علت نمایش این پیغام خطا چیست؟

علت بروز این مشکل عموما در این است که کامنت مورد نظر پیش از این از سرورهای اینستاگرام حذف شده است. این کامنت به دلیل ذخیره شدن در حافظه کش (Cache) اپلیکیشن اینستاگرام نمایش داده می‌شود اما در واقع از پست شما حذف شده و کاربری آن را مشاهده نمی‌کند.. با ریست کردن برنامه اینستاگرام، برای رفع پیغام خطا در اینستاگرام مشکل به وجود آمده حل می‌شود.

 

رفع پیغام خطا در اینستاگرام

چرا هنگامی که به منظور ثبت کامنت یا نظر در اینستاگرام اقدام می‌کنم با ارور مواجه می‌شوم؟

اگر در حین ثبت کامنت در اینستاگرام با ارور یا پیغام خطا مواجه شدید، توصیه می‌کنیم که در قدم اول نسبت به آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام خود اقدام کنید.. اگر برنامه اینستاگرام‌تان آپدیت بوده و همچنان در حین ثبت کامنت با ارور مواجه می‌شوید، دلیل این موضوع می‌تواند ۳ امر متفاوت باشد:

  • اگر در یک کامنت بیش از ۵ منشن را ثبت کنید با ارور مواجه خواهید شد.
  • شما تنها قادر به اضافه کردن ۳۰ هشتگ به هر کامنت هستید.
  • شما نمی‌توانید یک کامنت مشابه را چند بار در زیر یک پست اینستاگرام وارد کنید.
  • بروز مشکل یا اختلال در سرویس اینترنت متصل شده به آن هم می‌تواند منجر به ناموفق بودن شما در ثبت کامنت شود.

 

رفع پیغام خطا در اینستاگرام

با مراجعه به بخش فوتومپ (Photo Map) اینستاگرام با ارور مواجه می‌شوم!

ارور بخش فوتومپ اینستاگرام هم یکی از رایج‌ترین ارورهای اینستاگرام است. در نسخه‌های قدیمی اپلیکیشن اینستاگرام این ارور یا پیغام خطا مشاهده می‌شد، اما در نسخه‌های جدیدتر آن این پیغام خطا رفع شده است. اگر در حین استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام با این ارور مواجه شدید، حتما اپلیکیشن اینستاگرام نصب شده در دستگاه خود را آپدیت یا به روز رسانی کنید.

 

رفع پیغام خطا در اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام در بارگذاری تصاویر دچار مشکل شده و گاها ارور Couldn’t refresh feed را ارائه می‌کند!

بروز این مشکل عموما با شبکه اینترنت و ISP که به آن متصل هستید ارتباط دارد. تایم و اوت، قطع و وصلی و کند بودن سرویس اینترنت از جمله مواردی هستند که منجر به کند شدن فرآیند بارگذاری تصاویر اینستاگرام می‌شوند. با این وجود در برخی از شرایط دیده شده که به دلیل شلوغ بودن و مشکلات سرورهای اصلی اینستاگرام هم ارورهایی همچون Couldn’t Refresh Feed نمایش داده می‌شوند.

 

منبع