اینترنتشبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش ذخیره پیام‌های واتساپ

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

 ذخیره پیام‌های واتساپ

چگونه می توانم برخی از پیام های مهم در واتساپ را ذخیره کنم؟

یکی از قابلیت هایی که به تازگی به نرم افزار واتساپ افزوه شده است و باعث خوشحالی کاربران این نرم افزار محبوب شده است، قابلیت افزودن پیام های مهم به قسمت Starred Messages می باشد که از طریق آن کاربران می توانند برخی از پیام های مهمی که تمایل دارند دوباره ببینند را ذخیره کنند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ذخیره پیام‌های واتساپ را به شما آموزش دهیم. در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی ارسال پیام تنها توسط ادمین در گروه‌ های واتساپ، مبحث آموزش ارسال پیام تنها توسط ادمین در گروه‌ های واتساپ را مطالعه نمایید.

 

چگونگی ذخیره پیام‌های واتساپ

افزودن پیام های مهمتان به بخش Starred Messages در نرم افزار واتساپ، آن دسته کارهایی است که زندگی شما را راحت می کند و شما می توانید پیام های مهم خود را در این بخش ذخیره کنید تا در صورت نیاز به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. جهت یادگیری نحوه انجام این کار به ترتیب و طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار واتساپ خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار واتساپ را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس در منوی اولیه نرم افزار واتساپ، پیام مورد نظر خود را بیاورید.

۴. سپس بر روی آن پیامی که می خواهید آن را ذخیره کنید چند لحظه نگه دارید.

۵. در پنجره جدیدی که در بالای صفحه برای شما نمایش داده می شود، از بین گزینه های موجود بر روی آیکون به شکل ستاره کلیک کنید.

 ذخیره پیام‌های واتساپ

۶. در نهایت پیام مورد نظر شما در بخش Starred Messages نرم افزار واتساپ ذخیره می شود.

مرحله 6

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه به راحتی و تنها با استفاده از تنظیمات موجود در نرم افزار واتساپ، می توانید پیام هایی که می خواهید را ذخیره کنید.