اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ذخیره لایو دیگران از طریق +StorySaver

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

ذخیره لایو دیگران از طریق +StorySaver

چگونه می توانم در اینستاگرام لایو دیگران را ذخیره کنم؟

اپلیکیشن اینستاگرام امروزه به یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. به همین دلیل توسعه دهندگان این اپلیکیشن سعی دارند تا در هر به روز رسانی، قابلیت های بیشتری را به این برنامه پر کاربرد اضافه کنند. یکی از این قابلیت ها که در بروز رسانی های اخیر به اینستاگرام افزوده شده است امکان ذخیره کردن لایو های اینستاگرام می باشد که این قابلیت مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و باعث شده است تا افراد با استفاده از این قابلیت بتوانند لایو های خود را ذخیره و با فالوور هایشان به اشتراک بگذارند. اما از جمله موضوعاتی که موجب نارضایتی برخی کاربران شده است این است که نیم توانند لایو دیگران را ذخیره کنند اما ما در این مطلب قصد داریم به شما روشی را آموزش دهیم که توسط آن می توانید لایو دیگران در نرم افزار اینستاگرام ذخیره کنید. در ادامه با آموزش ذخیره لایو دیگران از طریق +StorySaver با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری آموزش آپلود Live Photo در اینستاگرام، مبحث آموزش آپلود Live Photo در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی آموزش ذخیره لایو دیگران از طریق +StorySaver

یکی از روش هایی که از ابتدا برای ذخیره لایو اینستاگرام دیگران مورد استفاده کاربران قرار می گرفت ذخیره لایو با استفاده از برنامه های ضبط از صفحه نمایش بود اما این روش مشکلاتی به همراه دارد. کیفیت ویدیو دانلود شده با این روش کمتر  و حجم فیلم دانلود شده در این روش زیاد است. دو گزینه برای ذخیره ویدیو لایو اینستاگرام وجود دارد:

  • زمانی که ویدیو لایو به صورت زنده در حال پخش است.
  • زمانی که ویدیو لایو پایان یافته و توسط کاربر استوری می شود.

 

ذخیره لایو زنده یا ضبط شده با برنامه +StorySaver

این برنامه به کاربرانش اجازه می دهد تا نسخه ای از لایو های مورد علاقه شان در نرم افزار اینستاگرام را ذخیره کنند. هدف از طراحی این نرم افزار راحتی کار با اینستاگرام است. این نرم افزار از گوگل پلی قابل دانلود و نصب می باشد. هر محتوایی که با نرم افزار +StorySaver ذخیره می شود داخل برنامه قابل دسترسی است. جهت یادگیری نحوه انجام این کار، طبق مراحل زیر به ترتیب پیش بروید:

۱. در اولین مرحله باید نرم افزار +StorySaver را از گوگل پلی دانلود و نصب نمایید.

نکته: به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که این برنامه تنها بر روی سیستم عامل اندروید قابل دسترسی است.

۲. پس از نصب برنامه لازم است به حساب کاربری تان از طریق این برنامه وارد شوید.

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که می توانید جهت افزایش امنیت پیشنهاد می شود یک اکانت جدید بسازید و نام کاربری و پسورد آن را در برنامه وارد نمایید.

ذخیره لایو دیگران از طریق +StorySaver

۳. اکنون در بخش live این برنامه می توانید لیست ویدیوهای لایو در حال پخش و در بخش Replay لیست لایوهای ذخیره شده را مشاهده نمایید.

ذخیره لایو دیگران از طریق +StorySaver

۴. سپس در این لیست، لایو مورد نظرتان که قصد ذخیره کردن آن را دارید انتخاب نمایید تا به صورت تمام صفحه برایتان نمایش داده شود.

۵. با لمس آیکن 📥 دانلود  لایو مورد نظر انجام می شود.

مرحله 5

۶. در این مرحله باید کمی صبر کمید تا عملیات دانلود لایو مورد نظرتان به اتمام برسد.

مرحله 6

۷. پس از انجام مراحل گفته شده منو اپلیکیشن را باز نمایید و گزینه Gallery را لمس کنید.

مرحله 7

۸. اکنون فایل لایو شخص مورد نظر را در گالری خود مشاهده می کنید.

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید با استفاده از برنامه های کمکی مانند نرم افزار  +StorySaver، لایو های مورد علاقه خود را دانلود و ذخیره نمایید تا در صورت نیاز بعدا آن ها را مشاهده نمایید.

 

 

منبع