اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ذخیره لایو اینستاگرام در IGTV

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

ذخیره لایو اینستاگرام در IGTV

چگونه می توانم لایو های خودم در اینستاگرام را به صورت IGTV ذخیره کنم و با فالور هایم به اشتراک بگذارم؟

اپلیکیشن اینستاگرام امروزه به یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. به همین دلیل توسعه دهندگان این اپلیکیشن سعی دارند تا در هر به روز رسانی، قابلیت های بیشتری را به این برنامه پر کاربرد اضافه کنند. یکی از این قابلیت ها که در بروز رسانی های اخیر به اینستاگرام افزوده شده است امکان ذخیره کردن لایو های اینستاگرام می باشد که این قابلیت مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و باعث شده است تا افراد با استفاده از این قابلیت بتوانند لایو های خود را ذخیره و با فالوور هایشان به اشتراک بگذارند. در نتیجه این کار، افرادی که در زمان لایو گرفتن نتوانستند آن را تماشا کنند، از این طریق فرصت مشاهده آن را پیدا می کنند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ذخیره لایو اینستاگرام در IGTV را به شما آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری آموزش آپلود Live Photo در اینستاگرام، مبحث آموزش آپلود Live Photo در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی ذخیره لایو اینستاگرام در IGTV

یکی از محبوب‌ترین بخش‌های اینستاگرام، امکان اشتراک گذاری ویدئو به‌صورت پخش زنده یا لایو است. شاید بتوان بزرگ‌ترین مشکل لایو اینستاگرام را عدم ذخیره آن برای مدت طولانی دانست. در واقع لایوها همچون یک استوری تنها ۲۴ ساعت در دسترس هستند. اکنون با استفاده از این قابلیت نرم افزار اینستاگرام، کاربران این امکان را دارند تا لایو های خود را به صورت ویدیو های IGTV ذخیره و پست نمایند تا افراد بیشتری امکان مشاهده آن ها را داشته باشند.

جهت یادگیری نحوه انجام ای کار کافیست به ترتیب و طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. در اولین قدم باید نرم افزار اینستاگرام خود را آپدیت نمایید و آخرین نسخه ی آن را نصب نمایید.

نکته: اگر از کاربران اندروید هستید، می‌ توانید از طریق گوگل پلی و اگر صاحب یکی از آیفون‌ های اپل هستید از طریق اپ استور برای آپدیت این شبکه اجتماعی اقدام نمایید.

۲. سپس همچون دفعات قبل وارد بخش لایو شده و ویدئو پخش زنده خودتان را آغاز کنید.

۳. پس از اتمام لایو خود و انتخاب گزینه End Video، سه گزینه برای شما نمایان خواهد شد که در ادامه هر یک از آن ها را برای شما توضیح خواهیم داد:

– Share to IGTV : با انتخاب این گزینه، لایو شما به صورت ویدیو IGTV در اینستاگرام ذخیره خواهد شد.

–  Download Video : با انتخاب این گزینه، لایو شما به صورت ویدیو  در گوشی شما ذخیره می شود و قابل دسترسی همیشگی از طریق گالری تلفن همراهتان می باشد.

– Delete Video : با انتخاب این گزینه، لایو شما حذف خواهد شد.

ذخیره لایو اینستاگرام در IGTV

۴. اگر شما قصد ذخیره ویدیو به صورت IGTV را دارید واضح است که باید گزینه اول را انتخاب کنید.

نکته: به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که زمان لایو شما نباید کمتر از ۱ دقیقه باشد؛ چرا که در این صورت امکان به اشتراک گذاری آن در IGTV میسر نخواهد بود.

۵. سپس باید برای ویدئو خودتان یک کاور انتخاب کنید.

۶. جهت انجام این کار امکان گزینش یک بخش از لایو به‌عنوان کاور در نظر گرفته شده و حتی می‌ توانید یک تصویر دلخواه را از گالری انتخاب کنید.

۷. پس از انتخاب کاور باید گزینه Next را انتخاب کنید.

مرحله 7

۸. در این مرحله باید یک نام برای لایو خودتان انتخاب کرده و در صورت تمایل می توانید  توضیحات و یا هشتگ‌ های مناسب با آن را وارد کنید.

۹. در نهایت برای آنکه ویدئو لایو ذخیره شده در IGTV را به‌ صورت پست در صفحه اصلی پیجتان داشته باشید، باید گزینه غلطکی  Post a Preview را در حالت فعال قرار دهید.

مرحله 9

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید با استفاده از آموزش بالا به راحتی می توانید لایو های خود را به صورت ویدیو در حساب کاربری خود در اینستاگرام آپلود کنید تا افراد دیگر نیز شانس مشاهده آن ها را داشته باشند.

 

منبع