اینترنتکامپیوترموبایل

آموزش ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که بنا به هر دلیل تمایل داشته باشید عکس پروفایل یک کاربر اینستاگرام را در ابعاد بزرگ و با کیفیت اصلی ذخیره کنید. اگرچه انجام این کار از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام امکانپذیر نیست، اما روش های ساده‌ای برای انجام آن وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به آموزش تصویری ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه  کیفیت اصلی بپردازیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: برای آموزش ارسال ویدئو بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام مطلب نحوه گذاشتن igtv در پست اینستاگرام و برای آشنایی با نحوه ساخت گروه در اینستاگرام آموزش ساخت گروه در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام : روش اول

روشی که در این قسمت معرفی می‌کنیم یکی از بهترین روش های موجود به منظور ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی است. در این روش نیازی به بکارگیری هیچ اپلیکیشن جانبی نخواهید داشت و فقط به مرورگر گوشی هوشمندتان نیازمند خواهید بود. بدین منظور به شرح زیر عمل کنید:

۱. اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا و وارد پروفایل کاربری شوید که تمایل به ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام او را دارید.

۲. آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس و سپس مثل عکس بالا گزینه Copy Profile URL را انتخاب کنید.

ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام

۳. حالا از اینستاگرام خارج شوید و مرورگر گوشی خود را باز کنید. پیشنهاد ما این است که از مرورگر گوگل کروم استفاده کنید. آدرس پروفایل کاربر اینستاگرام مورد نظرتان که کپی شده بود را در آدرس بار مرورگر پیست (Paste) کنید و از طریق مرورگر به صفحه پروفایل آن کاربر مراجعه کنید.

۴. انگشت خود را بر روی عکس پروفایل او قرار داده و کمی نگه دارید تا پنجره پاپ آپی مثل عکس فوق نمایان شود. در این پنجره گزینه Open image in new tab را انتخاب کنید. اگر از مرورگر کامپیوتر استفاده می‌کنید باید بر روی عکس پروفایل کاربر راست کلیک کرده و گزینه مشابه را انتخاب کنید.

ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام

۵. حالا عکس پروفایل آن کاربر در ابعاد کوچک در تب جدیدی از مرورگرتان باز شده است. به آدرس بار این صفحه در بالای مرورگر مراجعه کنید و بخشی که با عبارت S150*150 وجود دارد را کاملا از آدرس بار پاک کنید و گزینه بارگذاری صفحه را لمس نماید.

ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام

۶. مشاهده خواهید کرد که عکس پروفایل کاربر مورد نظر با اندازه و کیفیت اصلی نمایش داده می‌شود. حالا می‌توانید نسبت به ذخیره عکس  وی اقدام کنید. بدین منظور کافیست انگشت خود را بر روی عکس او قرار داده و کمی نگه دارید و سپس از پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه Download Image را انتخاب کنید.

ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام

بنابراین به همین سادگی و حتی بدون نیاز به نصب هیچ اپلیکیشن جانبی قادر به ذخیره عکس کاربران در ابعاد و کیفیت اصلی خواهید بود.

 

ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام : روش دوم

 در این روش از سایت واسطی با نام InstaDP استفاده می‌کنیم. مراحل انجام این کار به شرح زیر هستند:

۱. مرورگر خود را اجرا کنید و وارد سایت InstaDP شوید.

۲. نام کاربری پروفایل اینستاگرام مورد نظرتان را در فیلدی که توسط سایر اینستا دی پی ارائه شده است وارد کنید و بر روی گزینه View DP کلیک نمایید.

ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام

به همین سادگی عکس پروفایل کاربر مورد نظر در اندازه و کیفیت اصلی نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید آن را دانلود کنید.

 

منبع